Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله سعیدی گفت: ملت ایران از دقایق اولیه پای صندوق‌های رأی آمدند و دنیا حیرت‌زده شد و هرچند که به دلیل مشکلات و اختلالات در سیستم الکترونیک مشکلاتی را ایجاد کرد، اما بااین‌وجود ملت ایران اقدامات بزرگی را انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله «سید محمد سعیدی» امروز (جمعه چهارم تیرماه) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلا قدس برگزار شد گفت: اهل‌بیت(ع) به ما توصیه می‌کنند که علاوه بر اینکه شیعه آن‌ها هستیم باید آن محبتی که موردنظر آن‌ها هست را احصا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

امام‌جمعه قم تصریح کرد: باید بدانیم که آثار و نتایج این محبت چیست و باید محبت واقعی را داشته باشیم و همواره پارسایی در دین، توبه، عبادت، حفظ و مراقبت از واجبات، سخاوت و... ازجمله مسائلی است که باید محب اهل‌بیت(ع) داشته باشد.
 

وی گفت: حب به اهل‌بیت(ع) باید سبب تحول شود و کسی که محب اهل‌بیت(ع) است نباید معصیت خداوند را انجام دهد و باید صادقانه باشد، محبت رمز جهاد و تلاش برای نزدیک شدن به خداوند است.


سعیدی به‌روز انتخابات اشاره کرد و گفت: این روز برگ زرینی بر دفتر افتخارات ملت بزرگ ایران بود که سلام‌وصلوات خداوند بر ملت بزرگ ایران باشد.


امام‌جمعه قم گفت: ملت ایران از دقایق اولیه پای صندوق‌های رأی آمدند و دنیا حیرت‌زده شد و هرچند که به دلیل مشکلات و اختلالات در سیستم الکترونیک مشکلاتی را ایجاد کرد، اما بااین‌وجود ملت ایران اقدامات بزرگی را انجام دادند.


وی گفت: انتظار است که گزارشی از روند تخلفات انتخابات داده‌شده و طبق قانون با متخلفان برخورد قانونی کنند چراکه بسیاری نتوانستند بعد از ساعت‌ها سر پا ایستادند، رأی دهند.


امام‌جمعه قم گفت: در انتخابات درس‌ها و تجربه‌های فراوانی است که باید موردمطالعه قرار گیرد، باید صمیمانه از همه عوامل اجرایی انتخابات و نامزدهای انتخاباتی و ستادهای آن‌ها قدردانی کنیم.


وی عنوان داشت: لازم است به منتخب ملت تبریک گفته و آرزوی توفیقات روزافزون برای ایجاد تحول و نوگرایی و بهبود اقتصادی و بهبود اوضاع معیشتی مردم و حل مشکلات مردم و مبارزه با فساد و مفسدین راداریم.


سعیدی گفت: امیدواریم که رئیس‌جمهور منتخب با تشکیل یک دولت کارآمد برای ساخت ایران قوی و دولت مردمی و رفع مشکلات مردم بکوشند.


امام‌جمعه قم گفت: باید در راستای سو تدبیرهای گذشته و رفع مشکلات و تقویت اعتماد بین آحاد ملت اقدام شده و رئیس‌جمهور منتخب نیز در راستای رفع مشکلات بکوشد.


وی با اشاره به انتخاب خود به‌عنوان نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری گفت: از اعتماد جامعه مدرسین و مردم فهیم و انقلابی قم به این‌جانب در انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری مراتب سپاس را داشته باشم.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: جمعه خطبه نماز جمعه نماز جمعه امام جمعه قم رفع مشکلات ملت ایران اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در راستای سفرهای استانی و در اولین برنامه از سلسله بازدیدها از محلات تهران و پیگیری مشکلات مردم، پس از بازدید از بخش‌هایی از مناطق ۱۷ و ۱۸ در جنوب غرب پایتخت، در جلسه پیگیری موضوعات ویژه این دو منطقه در مسجد ابوذر، واقع در محله فلاح حضور یافت و پس از شنیدن گزارش مسائل و مشکلات اولویت‌دار مردم این مناطق، دستوراتی جهت تسریع در رفع این مشکلات صادر کرد.

بیشتر بخوانید: رئیسی: سفر به پاکستان و سریلانکا پیام مهمی را به جهان داد

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، وزاری بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، استاندار، شهردار و رئیس شورای شهر تهران نیز حضور داشتند، ابتدا موضوع کمبود فضاهای بهداشتی و درمانی و همچنین توسعه و تجهیز چهار بیمارستان موجود در این مناطق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیسی پس از شنیدن گزارشات معاون اجرایی رئیس‌جمهور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار تهران، مقرر کرد موضوع تامین مالی فاز۱ طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد در اسرع وقت از سوی وزارت بهداشت تامین و این بیمارستان تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

همچنین جهت تامین زمین مورد نیاز برای توسعه بیمارستان ضیائیان مقرر شد شهردار تهران طی جلسه‌ای با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، موضوع استفاده از زمین‌های متعلق به این وزارتخانه را بررسی و پس از احصا راهکار، نتیجه را جهت تصویب به دولت ارائه کنند.

همچنین با دستور رئیس جمهور در این جلسه مقرر شد مشکل تجهیز بیمارستان‌های این دو منطقه با همکاری وزارت بهداشت و بهره‌گیری از ظرفیت خیرین این حوزه در اسرع وقت مرتفع شود.

مشکل کمبود سرانه آموزشی در مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران از دیگر موضوعات ویژه و اولویت‌دار این مناطق بود که در این جلسه در حضور رئیس جمهور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت با دستور رئیس جمهور و ناظر به نیاز مبرم مردم این مناطق به فضاهای آموزشی مقرر شد در مرحله اول در هر منطقه ۳ الی ۵ مدرسه به فوریت احداث شود.

همچنین بنا به تاکید رئیس جمهور و در راستای ایجاد نشاط اجتماعی بیشتر، به ویژه در میان نسل جوان مقرر شد در هر یک از این مناطق دو مجموعه ورزشی احداث شود. دکتر رئیسی از وزیر آموزش و پرورش نیز خواست به منظور اجرای عدالت آموزشی برای کاهش هر چه بیشتر مدارس دو شیفته در این مناطق در اسرع وقت برنامه‌ریزی و اقدام کند.

سومین موضوع ویژه و اولویت‌دار مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران نیز موضوع بافت فرسوده در این مناطق بود که رئیس جمهور پس از شنیدن گزارش معاون اجرایی، وزیر راه و شهرسازی، شهردار و استاندار تهران، با تاکید بر اهمیت نقش مشارکت مردمی در حل این مشکل، از مسئولان مربوطه خواست با بررسی راهکارهای قانونی، بسته تشویقی شامل مجموعه‌ای از مشوق‌ها و تسهیلات حمایتی دولت برای بازسازی بافت فرسوده توسط مردم را تهیه و تدوین و در این مناطق به شکل عمومی اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228438 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور