Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز شهرستان با تشکر از حضور مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه گذشته افزود: با وجود توطئه های دشمنان بار دیگر مردم همبستگی ملی و وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دادند.

وی ادامه داد: ترویج تفکر انقلابی، مدیریت جهادی، توجه به ظرفیت‌های داخلی و جلب مشارکت اقشار مختلف مردم برای برون رفت از مشکلات که موجب فشار بر اقشار آسلب‌پذیر جامعه است ،جزو مطالباتی است که باید منتخب ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا برای تحقق آن تلاش کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه مهریز به اجرای طرح‌ها با کمک های خیری در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: هرچند برخی امور در این ارتباط برای خدمت به مردم نیاز است ولی باید دولت سهم خود را در عمران و آبادانی در بخش‌های مختلف نشان دهد واطلاع رسانی شفافی هم در این مورد صورت گیرد.

یزد 

محی‌الدینی بیان کرد: ساخت درمانگاه تامین اجتماعی جزو مطالبات برحقی است که بنا بود عملیات اجرایی آن در اواخر سال گذشته در شهرستان مهریز آغاز شود ولی با وجود گذشت زمان هنوز محقق نشده و باید مسوولان امر در این خصوص مردم را در جریان اقدامات خود قرار دهند.

وی اظهارکرد: مردم از مسوولان و دولتمردان توقع دارند به قول‌ها و وعده‌هایی که می‌دهند، عمل کنند و بیش از گذشته نسبت به اختصاص بودجه و پیگیری طرح‌های مورد نیاز وظایف خود را انجام دهند هرچند خیران در منطقه فعال هستند ولی سهم دولت ناچیز است .

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در جنوب شهر یزد قرار دارد.

سیزدهمین دوره  انتخابات ریاست‌جمهوری ایران و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر، روستایی و عشایری ۲۸ خردادماه جاری در ایران برگزار شد و از میان چهار نامزد ریاست جمهوری حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی انتخاب شد.

به گفته رییس ستاد انتخابات استانداری  یزد  از میان چهار نامزد در این دوره ، آقای رئیسی با کسب ۷۲ درصد، اکثریت آرای شرکت کنندگان را در این استان کسب کرد.

احمد ترحمی بهابادی در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا تعداد افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات را ۷۳۳ هزار و ۷۲۱ نفر ذکر کرد و افزود: میزان مشارکت واجدان شرایط استان در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۵۸ درصد بود که آقای رئیسی ۳۰۵ هزار و ۹۳۰ رای را در استان کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین آقایان عبدالناصر همتی دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۳۴ هزار و ۸۵۴ رای ،  محسن رضایی ۲۲ هزار و ۹۰۰ رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی هم ۱۷ هزار و ۵۹۸ رای به دست آوردند.

یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار  نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در شهرها و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می‌کنند و از مجموع جمعیت استان حدود ۹ هزار نفر عشایر هستند.

این استان  ۲۴ شورای  شهر و ۳۹۷ شورای روستایی دارد که ۲۳ شورای آن پنج عضو دارد و در هریک از ۳۷۴ شورا هم سه  نفر عضو هستند.

برچسب‌ها مهریز انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سید ابراهیم رییسی یزد ستاد اقامه نماز کشور انتخابات شهر و روستا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مهریز انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سید ابراهیم رییسی یزد ستاد اقامه نماز کشور انتخابات شهر و روستا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «ویکتور اوربان» نخست وزیر مجارستان با اشاره به اینکه توقف و به‌حاشیه‌بردن هواداران تداوم جنگ در اوکراین لازم و ضروری است اعلام کرد که «در صورت پیروزی طرفداران صلح، نه هواداران جنگ در انتخابات ژوئن پارلمان اروپا و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر، درگیری‌ها در اوکراین تا پایان سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد.

اوربان معتقد است که اگر طرفداران صلح در انتخابات پارلمان اروپا پیروز شوند «تصمیمات نظامی در اروپا می تواند کند شود، متوقف شود یا حتی لغو شود.»

وی جو بایدن، رییس‌جمهور کنونی آمریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را «نامزد جنگطلب» و دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد نهایی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری را «نامزد صلح‌طلب» توصیف کرد و دراین‌باره گفت: انتخابات دیگری در آمریکا برگزار می شود که یک نامزد طرفدار جنگ و دیگری طرفدار صلح است. اگر نامزد صلح‌طلب پیروز شود، ما از آمریکا حمایت دریافت خواهیم کرد.

نخست‌وزیر مجارستان در پایان گفت: بنابراین پس از این دو انتخابات، اگر همه چیز به خوبی پیش برود و خدا به ما کمک کند، آنگاه رهبران سیاسی که طرفدار صلح هستند، می‌توانند در اروپا و آمریکا قدرت را به دست بگیرند و سپس می‌توانیم جنگ را تا پایان سال پایان دهیم.

کد خبر 6086324

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد