Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همشهری آنلاین - سید مجتبی تقوی‌نژاد با اشاره به لزوم ارتقای سطح آگاهی شهروندان در خصوص مسایل حقوقی و پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر به خصوص سامانه حمل و نقل متروی تهران افزود: بخشی از شهروندان مشکلات عدیده‌ای در خصوص مسایل حقوقی و قضایی دارند که بیشتر به دلیل عدم آگاهی لازم در این زمینه است و همین مسأله در کنار ایجاد هزینه‌های سنگین مادی باعث بروز مشکلات روحی و روانی بسیاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه حمل و نقل متروی تهران نیز با توجه به ظرفیت بالای جابجایی مسافر مصون از آسیب‌های اجتماعی نیست. گذرگاه‌های فرهنگی مترو تهران محل مناسبی برای برگزاری پایگاه‌های مشاوره در زمینه‌های مختلف و بستر مناسبی برای ارتقای سطح آگاهی و آگاهی بخشی به مسافران می‌باشد که عموماً برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با توجه به حضور کارشناسان خبره و ارایه خدمات رایگان با استقبال خوب مسافران شهر زیرزمینی مواجه می‌شود.
  تقوی‌نژاد در ادامه گفت: به منظور پاسخگویی به سوالات حقوقی و قضایی مسافران و با هدف ارتقای سطح آگاهی حقوقی شهروندان و با رویکرد پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه پایگاه مشاوره حقوقی "یاوران عدالت" برگزار می‌شود. وی خاطر نشان کرد: مسافران مترو می‌توانند در ایستگاه‌های تجریش، ‌امام‌خمینی (ره)، دروازه دولت، دروازه شمیران، تئاتر شهر، میدان حضرت ولی‌عصر (عج)، میدان انقلاب اسلامی و طالقانی از خدمات رایگان مشاوره کارشناسان حقوقی استفاده نمایند.
گفتنی است پایگاه مشاوره حقوقی "یاوران عدالت" از اول لغایت هفتم تیرماه ۱۴۰۰ و از ساعت ۱۶ الی ۱۹ آماده پاسخگویی به سوالات مسافران متروی تهران است.

کد خبر 609913 برچسب‌ها شهر مترو مترو تهران حمل و نقل شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهر مترو مترو تهران حمل و نقل شهری متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟

دریافت 5 MB

تدوین: مهدی رباطی

کد خبر 846746 برچسب‌ها شهرداری مترو تهران مترو

دیگر خبرها

  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی