Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به این استان که به تازگی رئیس جمهور منتخب شده، تأکید کرد: امید می‌رود مصوبات آن سفر عملی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه چهارم تیر ماه خرم‌آباد در مصلی الغدیر، با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات، اضافه کرد: مردم با وجود مشکلاتی که داشتند با حضور پرشور در انتخابات دشمن را ناامید کردند و نتیجه‌ای که به دنبال آن بودند به خوبی رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم از مدت‌ها قبل خودشان را برای این رویداد سیاسی آماده کرده بودند که در این راستا از تمامی اقشار تقدیر و تشکر می‌کنیم.

شاهرخی با اشاره به مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به لرستان که به تازگی رئیس جمهور منتخب شده، تأکید کرد: امید می‌رود مصوبات آن سفر عملی شود و پاسخ فداکاری مردم در انتخابات پیشرفت اقتصادی خواهد بود.

خطیب جمعه خرم‌آباد با اشاره به مناسبت‌های تیرماه، تصریح کرد: یکم تیرماه با نام روز اصناف نام‌گذاری شده است، قشری که برای حفظ سلامت مردم به مقررات ستاد استانی و ملی مقابله با کرونا عمل کردند. پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با موادمخدر بوده و برگزاری شورای مبارزه با موادمخدر در استان نیازمند توجه جدی است.

وی با اشاره به حادثه ترور رهبر معظم انقلاب در ششم تیرماه، اضافه کرد: خداوند را شاکریم که این ذخیره الهی را برای ما محفوظ داشته است.

شاهرخی بیان کرد: حادثه ترور شهدای هفتم تیر ماه، چهره زشت منافقین را آشکار کرد. این شهدای گرانقدر سند مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تروریست‌ها اکنون در دامن کشورهای اروپایی قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تبریک هفته قوه قضاییه، تأکید کرد: اجرای عدالت و رضایتمندی مردم باید در دستور کار این قوه قرار بگیرد و باید همچنان با اقتدار اجرای عدالت در جامعه ادامه پیدا کند.  

وی در ادامه با اشاره به پیگیری‌ها برای فعال کردن واحدهای تولیدی راکد، افزود: امید می‌رود این واحدها دوباره به عرصه تولید برگردند و بخشی از مشکل بیکاری جوانان برطرف شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماز جمعه شهدای هفتم تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان

 سردار نعمت‌اله باقری در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی این شهرستان، اظهار کرد: سال گذشته ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق محروم استان توسط جهادگران و پزشکان بسیجی ویزیت شدند.
وی خاطرنشان کرد: امروز نیز بیش از ۲۰ تیم تخصصی و ۲۰ تیم پزشک عمومی و در مجموع بیش از ۲۷۰ نفر کادر پزشکی و مجموعه‌های هماهنگ‌کننده در خدمت مردم مناطق محروم دلفان هستند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه بیمارستان صحرایی امروز نمونه یک زنجیره درمانی است، افزود: ویزیت و معاینه مردم از خانه‌های بهداشت محله آغاز و تا درمان در بیمارستان‌های استان ادامه خواهد داشت.
باقری بیان داشت: امروز نخستین بیمارستان صحرایی و اردوی جهادی در سال جدید برپا شده و قطعا تا پایان سال این خدمت بی‌منت در دیگر مناطق محروم استان ادامه می‌یابد.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی و تحقق شعار سال در حاشیه بیمارستان صحرایی، تصریح کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در راستای توانمندسازی و کمک به اشغال و تولید مردم دلفان نیز برپا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • حاکمیت باید کارگران را با حقوق خود آشنا کند
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد