Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: تزریق واکسن ایرانی کرونا به رهبر انقلاب واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته است.

پس از آنکه ستاد کرونا گروه‌های سنی را برای تزریق واکسن کرونا مشخص و اعلام کرد، یکی از افرادی که در اولویت‌های نخست تزریق واکسن قرار گرفت، رهبر معظم انقلاب بود اما ایشان با وجود اصرار اطرافیان تأکید کردند که واکسن ایرانی تزریق خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا امروز و به فتاصله چند روز پس از صدور مجوز تزریق واکسن ایرانی «کوو ایران برکت» رهبر انقلاب اقدام به دریافت این واکسن نمودند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای سپس گفتند: من اولاً مایل نبودم از واکسن غیرایرانی استفاده کنم بنابراین گفتم منتظر واکسن ایرانی می‌مانم؛ چرا که باید این افتخار ملی را پاس بداریم و تا وقتی امکان پیشگیری و علاج در داخل وجود دارد، چرا از آن استفاده نکنیم؟

ایشان ادامه دادند: علاوه بر اصرار به استفاده از واکسن ایرانی، تأکید داشتم که دریافت واکسن در نوبت طبیعی خود انجام شود که امروز بحمدالله افراد بالای ۸۰ سال و هم‌سن بنده، اغلب واکسن را دریافت کرده‌اند.

گوشه‌ای از واکنش کاربران به این موضوع را در ادامه با هم مرور می‌کنیم.
 

 

‏علیرضا وهاب زاده
رهبر انقلاب واکسن کووایران برکت زدند.
این یعنی حمایت از تولید‌داخل، اعتماد به جوانان، پیشتیبانی از دانشمندان و پزشکان ایرانی...
آنچه خیلی‌ها فقط حرفش را زدند و رهبری در عمل ثابت کردند.

 

hossein dalirian
‏رهبر عزیز انقلاب امروز محصول حرکت دانش‌پایه و علم‌محوری را تزریق کردند که خودشان بیش از ۲۰ سال است پشتوانه اصلی آن هستند
ثمرات این حرکت عظیم علمی که ایشان خودشان محرک اصلی آن هستند، حالاحالاها تمامی ندارد و مردم بیش از اینها با این ثمرات آشنا خواهند شد
#باافتخار_ایرانی
 

 

سیده راضیه حسینی
«اصرار به استفاده از واکسن تولید داخل» و «تزریق واکسن در نوبت طبیعی مثل یک شهروند عادی»؛
همین دو نگرش و تفکر رهبر انقلاب اگر تو همه این سال‌ها توسط مسئولین تو همه حوزه‌ها عملیاتی شده بود، چقدر تو اقتصاد و عدالت اجتماعی جلو افتاده بودیم.

 

نیشگون
‏زمانی که خیلیا دنبال واکسن خارجی بدون نوبت هستن، رهبر انقلاب بالاترین مقام دینی و سیاسی کشور گفت فقط واکسن ایرانی، اون هم بر اساس نوبت عمومی
الحق که شایسته‌ی رهبری هستید آقای خامنه‌ای

 

 

نون میم
‏برانگیختن احساسات برخی دوستان انقلابی نسبت به تزریق واکسن به رهبر انقلاب در ادامه جنگ روانی برای شکست و اعتبار زدایی پروژه واکسن ایرانی بود
اما رهبر انقلاب این توطئه را با اعتماد به متخصصان داخلی خنثی کردند
#با_افتخار_ایران

 

علی بهادری جهرمی
رهبر انقلاب حمایت از تولید ملی و اعتماد به دانشمندان ایرانی را در عمل به مسئولین و مردم نشان دادند...

 

 

امیرحسین یزدان پناه
‏ما هنوز او را نشناخته ایم
نفهمیده‌ایم اعتقادش به جوان و محصول ایرانی تاکجاست
او از جنس فرماندهانی است که خود زودتر از نیروها زیر آتش بودند
او حقیقتی غیرقابل کتمان از فداکاری و فرمانده و رهبر ایرانِ جدید، عزت‌مند و پیشرفته است
اللهم احفظ و اید و انصر قائدنا

 

محمد امینی رعیا
‏وقتی رهبر یک مملکت نماد عملی اعتماد به ‎#توان_داخلی است، دیگر حرفی باقی نمیماند. این تصویر برای یک ملت اعتماد، آرامش و افتخار است.
پینوشت: البته مثل همیشه باید منتظر دروغهای جدید دشمنان قسم خورده و شبهه افکنی در مورد ‎#واکسن_ایرانی بود. مراقب باشیم مافیا پشت دست ما بازی نکند!

 

 

احسان رستگار
‏دیانت ما عین سیاست ماست، شعار سنگینی است که رهبر ما توانش را دارد به آن عمل کند؛ شعار می‌دهند ما افتخار می‌کنیم به ‎#تولید_ملی و ‎#واکسن_ایرانی و هم‌زمان با شروع تزریق همگانی واکسن (نه خارج از نوبت) واکسن می‌زنند. نصف «ما می‌توانیم» رهبری را اگر رئیس جمهور مستقر داشت، وضع الآنمان این نبود.

 

 

حامیم
‏یکی پارچه قباش ایتالیایی اما دیگری با اینکه بالاترین جایگاه سیاسی را در کشور دارد و نوبت سنی تزریق واکسنش هم رسیده صبر می‌کند تا واکسن ایرانی بزند!
رهبر انقلاب که گفته بود در دفاع از جامعه نخبگان و حرکت علمی آنها تا نفس دارم ذره‌ای کوتاه نخواهم آمد، امروز در عمل آن را ثابت کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رهبر انقلاب شبکه های اجتماعی رهبری کوو ایران برکت واکسن ایرانی تزریق واکسن رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی آقاجان زاده با اشاره به ضرورت انجام واکسیناسیون برای حجاج اظهار کرد: متقاضیان حج تمتع امسال استان آذربایجان شرقی طبق نوبت اعلام شده از امروز تا شانزدهم اردیبهشت ماه فرصت دارند برای انجام واکسیناسیون  به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

وی افزود: هر فرد متقاضی سفر به حج تمتع باید پانزده روز قبل از اعزام واکسن مننژیت را به منظور ایمن سازی در مقابل این بیماری دریافت کرده باشد.

آقاجان زاده در خصوص تزریق واکسن مننژیت برای متقاضیان توضیح داد: تزریق این واکسن برای افرادی که در ۲ سال گذشته آن را دریافت نکردند الزامی است.

معاون بهداشت و درمان هلال احمر استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در تبریز حدود چهار هزار نفر شامل متقاضیان اعزام، عوامل کاروان‌ها و عوامل آشپزخانه واکسینه می‌شوند خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمانی برای تزریق واکسن حجاج ظرفیت پذیرش و انجام واکسیناسیون زائران غیر آذربایجان شرقی را نیز در تبریز با توجه به موقعیت مسافرپذیری این شهر داریم.

وی همچنین به آمار زائران حج تمتع امسال استان اشاره کرد و گفت: شمار متقاضیان حج تمتع امسال آذربایجان شرقی سه هزار و ۹۵۱ نفر است که در قالب ۲۸ کاروان به این سفر معنوی اعزام خواهند شد که پانزده کاروان از این تعداد متعلق به زائران تبریزی است.

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان