Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جام علی علی اف روسیه از ظهر امروز در جمهوری داغستان روسیه در حال برگزاری است.

 

به گزارش  برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل اسلام بازرگانوف از آذربایجان با نتیجه 13 بر 4 مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 74 کیلوگرم محمدصادق فیروز پور در دور مقابل زلیم خان تازبایف از روسیه با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان نیکیتا سوچکوف از روسیه و پاول شیشلاکوف از روسیه می رود.

در وزن 86 کیلوگرم هادی وفایی پور در دور نخست با نتیجه 4 بر 4 گادجی نبی اف از روسیه را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مقابل فیلیپ پوگوت از مجارستان به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان پیتر یانولوف از مقدونیه و داروف روسلان اف از آلمان می رود.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر ماحامد زاکاریف از اوکراین را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل عبدالرشید سعداله یف قهرمان المپیک و جهان از روسیه با نتیجه 4 بر صفر مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی کشتی وزن روسیه آلمان المپیک جهان ایران روسیه کشتی آزاد جام علی اف دور دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  مسابقات مرحله نخست کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید.

تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

دیگر خبرها

  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • معرفی فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی/ پیروزی بداغی در کشتی جنجالی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور