Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@18:15:15 GMT

روز بدون فوتی کرونایی در بوشهر

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۱۱۰۵

روز بدون فوتی کرونایی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر ۳۴۶ نفر است و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بستری‌شده‌اند که ابتلای ۶۶ نفر از آنان به کرونا، قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در شبانه‌روز گذشته ۷۹ بیمار باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۶۴ نفر به کرونا مبتلا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر ادامه داد: اکنون ۳۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند که ۱۵ نفرشان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی توضیح داد: امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، در استان بوشهر به ثبت نرسید همچنین از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۵۰ هزار و ۶۸۵ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند و هزار و ۲۴۵ نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.

 به گزارش فارس با توجه به رنگ‌بندی جدید سامانه ماسک از شنبه ۵ تیر شهرستان‌های قرمز استان بوشهر از ۵ شهرستان به ۶ شهرستان افزایش یافته که شامل تنگستان، دشتستان، دشتی، کنگان، عسلویه و دیر (از وضعیت نارنجی به قرمز) است همچنین ۴ شهرستان استان، دیلم (از وضعیت زرد به نارنجی)، گناوه، بوشهر و جم از شنبه در وضعیت نارنجی و خطرناک کرونایی قرار خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بیماران بستری بخش مراقبت های ویژه استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت سد جگین در شهرستان جاسک

دریافت 50 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سد جگین در شهرستان جاسک طی بارندگی‌های روزهای اخیر پر و سر ریز شده است و این امر نشان از سال آبی مطلوبی برای کشاورزان جاسک و بشاگرد دارد.

کد خبر 6088158

دیگر خبرها

  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت سد جگین در شهرستان جاسک
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه