Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@10:33:11 GMT

فرزندان مورتا تهدید به قتل شدند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۱۱۶۶

فرزندان مورتا تهدید به قتل شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهاجم اسپانیا فاش کرده که پس از مسابقه تیم ملی کشورش برابر لهستان تهدیدها و توهین های بسیاری را خطاب به خودش و خانواده اش دریافت کرده است. مهاجم تیم ملی اسپانیا گفته که ساعت ها نتوانسته بخوابد.

موراتا در این مسابقات یک گل زده است اما در مجموع عملکرد ضعیفی داشته و موقعیتهای بسیاری را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلوارو در گفتگو با شبکه رادیویی اسپانیا اعتراف کرد: « قبول دارم من کارم را خوب انجام نمی دهم.» موراتا درباره تجربه ناخوشایندی که در این تورنمنت و مخصوصا پس از بازی برای لهستان داشت، گفت: «من ۹ ساعت نتوانستم پلک بر هم بگذارم. تهدیدها و توهین های بسیاری خطاب به خودم و خانواده ام دریافت کردم که مثلا می گفتند بچه هایت را می کُشیم. اما حالم خوب است.»

او در مورد تاثیر این تهدیدها گفت: «شاید چند سال پیش خیلی حالم بد می شد. شاید هم من کارم را آنطور که باید و شاید انجام نداده ام. درک می کنم که به خاطر گل نزدن از من انتقاد می‌کنند، اما مردم باید خودشان را جای من بگذارند و درک کنند که وقتی تهدیدهایی اینچنینی دریافت می کنی که می گویند بچه‌هایت باید بمیرند چه احساسی به آدم دست می دهد. اگر یک تراژدی اتفاق بیافتد همه خواهند گفت که او بچه خوبی بود اما الان کسی اقدامی نمی کند.»

بیشتر بخوانید: رمضانی به رکورد دیاباته رسید

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسپانیا اسپانیا یورو یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم

سال 2018 در چنین روزی و از هفته سی و ششم رقابت های لالیگا اسپانیا فصل 2017/18، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. رونالدو و بیل گل های رئال مادرید و در مقابل لیونل مسی و سوارز گل های بارسلونا را در این بازی به ثمر رساندند.

دانلود (28MB)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • در بلوجونیور حساب باز کنید، 50 هزار تومان هدیه نقدی دریافت کنید
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند
  • خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند
  • حرکت فوتبالیست‌های اسپانیا در روز مادر