Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@19:22:12 GMT

امامدجمعه شوش:منتخبان به مردم امیدآفرینی دهند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۱۱۸۳

امامدجمعه شوش:منتخبان به مردم امیدآفرینی دهند

به گزارش ایرنا حجت‌ الاسلام مهدی علیزاده اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نماز جمعه شوش افزود: مردم با حضور خود در انتخابات، وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز کردند.

وی با قدردانی از مشارکت پرشور مردم در عرصه انتخابات تصریح کرد: مردم با وجود برخی مشکلات و برخلاف خواسته دشمن پای صندوق های رای حاضر شدند و بار دیگر وفاداری خود به انقلاب را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:  اکنون پس از پایان انتخابات باید گروه‌ها و جریان‌های سیاسی، فضای رقابت را به فضای همراهی و کمک تبدیل کنند تا شرایط برای ایجاد تحول در کشور فراهم شود.

وی تصریح کرد: باید به تک تک ملت ایران تبریک گفت زیرا آزمون خوبی را با افتخار در تاریخ ثبت کردند و سرافراز شدند.
وی همچنین از دست اندارکاران امر انتخابات اعم از هیات های اجرای،نظارت،بازرسی،امنیتی وقضایی برای برگزاری  انتخاباتی باشکوه تشکر کرد.

امام جمعه شوش با اشاره به هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در سال ۱۳۶۰ و هفته قوه قضایه گفت: هیچ گاه تاریخ و مردم خدمات شهید بهشتی به نظام و انقلاب را فراموش نخواهند کرد.
وی افزود: این شهید بزرگوار با مجاهدت های خوبی که در  مقابل منافقان و لیبرال مسلک ها انجام داد قانون اساسی را به تصویب رساند.
 

برچسب‌ها شوش قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شوش قانون اساسی جمهوری اسلامی شوش قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی متروی تهران با نمایشگاه بین‌المللی کتاب

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد نقیب گفت: همزمان با آغاز فعالیت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و با شعار «بخوانیم و بسازیم»، برنامه‌هایی در ایستگاه‌های مترو در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مترو موثرترین وسیله حمل و نقل عمومی برای افرادی است که قصد عزیمت به نمایشگاه کتاب را دارند بنابراین برنامه‌هایی در این زمینه تدارک دیده شده تا بازدید کنندگان در طول مسیر نیز خدماتی در این زمینه دریافت کنند که اکران نمایشگاه عکس با موضوع کتاب، نصب برچسب عطف کتاب‌های منتخب در ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلی، فضاسازی و نصب سازه دروازه کتاب و اجرای طرح چیدمان پروازی کتاب در ایستگاه مصلی امام خمینی(ره) با موضوع کتاب از جمله آنهاست.

نقیب اظهار کرد: با توجه به اینکه در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلی بیشترین تردد را دارند پیشخوان‌های مشاوره موضوعی کتاب با حضور کارشناسان این حوزه همزمان با فعالیت نمایشگاه کتاب در این ایستگاه‌ها آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در حوزه کتاب و کتابخوانی خواهند بود.

وی یادآور شد: همچنین علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند کتاب خریداری شده خود را در دست گرفته و با سازه کتاب طراحی شده در ایستگاه مصلا عکس یادگاری بگیرند و از معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران هدیه دریافت کنند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران ادامه داد: جهت ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی طرح «کتابخوان» نیز در مترو تهران اجرا می‌گردد، در طرح «کتابخوان» گزیده‌ای از بیش از چهل جلد کتاب منتخب از کتاب‌های چاپ شده توسط نویسندگان داخلی و خارجی در قالب کتاب‌های یک صفحه‌ای در ایستگاه شهید بهشتی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز جمعه انتخابـات است؛ سکون سیاسی مطلق در سطح تهران!
  • وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • عین اللهی: حق‌الزحمه دستیاران پزشکی به ۱۵ میلیون تومان رسید
  • همراهی متروی تهران با نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۲ حوزه منتظر روز جمعه
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • استاندار اصفهان: امسال باید سال امیدآفرینی در استان باشد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول