Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:52:04 GMT

اعلام ترکیب نساجی مقابل ماشین‌سازی

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۱۴۱۶

اعلام ترکیب نساجی مقابل ماشین‌سازی

نفرات آغاز کننده بازی برای نساجی در دیدار با ماشین‌سازی مشخص شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی که در ۶ مسابقه اخیرش ۱۲ امتیاز کسب کرده و در تلاش برای بقا در لیگ برتر و ادامه روند خوب خود است، امروز در دیداری خارج از خانه به مصاف ماشین‌سازی تبریز می‌رود.

 

نیما میرزازاد، حامد شیری، امیر جانملکی، حسن نجفی، سعید غلامعلی‌بیگی، اکبر صادقی، محمود قائدرحمتی، شاهین ثاقبی، حسین زامهران، رضا دهقانی و ایوب کلانتری بازیکنانی هستند که ترکیب نساجی مازندران مقابل ماشین‌سازی تبریز را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ساکت الهامی، سرمربی نساجی مازندران در اقدامی جالب تصمیم گرفته از ایوب کلانتری که پست تخصصی او هافبک است، در خط حمله بهره ببرد و مهاجم نوک تیمش کند.

 

گفتنی است، دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و نساجی مازندران از ساعت ۱۹:۱۰ امروز در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز آغاز می‌شود.

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران نساجی مازندران ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!

به گزارش ورزش سه، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی جمعه 7 اردیبهشت برگزار خواهد شد و تیم‌های صعود کرده به این مرحله برای صعود تلاش خواهند کرد.

جای خالی نساجی در این مرحله به چشم می‌آید و احتمال شگفتی‌سازی در این جام را از آن ها گرفته است، شکست نساجی مازندران با آلکاراز مقابل آلومینیوم اراک این امکان را از ساکت الهامی گرفت تا مجدد همراه با نساجی در جام حذفی شگفتی‌ساز باشد.

الهامی سابقه قهرمانی با نساجی در جام حذفی را دارد اما حذف زودهنگام پیش از پیوستن این مربی باعث شد تا تمرینات این تیم با تمرکز روی لیگ برتر و بازی‌های حساس برای بقا خواهد بود.

بازیکنان این تیم زیر نظر ساکت الهامی تمرین با نشاطی را پشست سر گذاشتند و پس از پیروزی مقابل تراکتور با انگیزه خاصی آماده بازی با ذوب آهن می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود