Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه زنجان گفت: تلاش‌های آیت‌الله رئیسی در زمینه مبارزه با فساد ستودنی است. - اخبار استانها -

به  گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه استان ضمن تشکر و قدردانی از حضور پر شکوه مردم در انتخابات 28 خرداد اظهار داشت: پیام حضرت مقام معظم رهبری مهم‌ترین و بهترین تشکر از مردم ولایتمدار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همینطور این مردم بودند که پیروز اصلی انتخابات شدند.

وی با اشاره به مشارکت 53 درصدی مردم ولایی استان زنجان در انتخابات 28 خرداد گفت: مردم زنجان یک بار دیگر ثابت کردند که به معنای واقعی انقلابی هستند و رهبر و کشورشان را دوست دارند. من از همه مردم زنجان تشکر می‌کنم.

امام جمعه زنجان حضور پرشور مردم در انتخابات را بسیار عالی ارزیابی کرد و گفت: مردم با حضور خودشان سیلی محکمی به دهان استکبار زدند. مردم نشان دادند که اسیر تبلیغات رسانه‌های معاند نمی‌شوند. در واقع آن‌ها منتظر بودند که مردم در انتخابات حضور کمرنگی داشته باشند و نقشه‌های شوم خودشان را بر اساس آن طراحی کنند که حضور پرشور مردم توطئه‌های آنان را خنثی کرد.

وی تشریح کرد: همه ما مشاهده کردیم که سال گذشته انتخابات آمریکا با چه وضعیت اسفباری برگزار شد ‌و همه مردم آمریکا معترض برگزاری انتخابات غیرسالم بودند؛ حالا همان آمریکایی‌ها قبل از انتخابات ایران، ادعا می‌کردند که انتخابات ایران سالم نیست و در انتخابات شرکت نکنید. البته حضور مردم سیلی محکمی به آن‌ها زد.

وی با اشاره به هفته قوه‌قضاییه و قدردانی از کارکنان خدوم دادگستری‌ها در سراسر کشور افزود: آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران ایشان با جنایتی که توسط منافقان با حمایت آمریکا شکل گرفت در هفتم تیر ماه سال 60 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. آن‌ها به شکل نامردانه‌ای شهید بهشتی را از ما گرفتند.

امام جمعه موقت اصفهان: اکثریت مردم همراه نظام هستندامام جمعه کرج: تلاش خط نفوذ در داخل کشور بزک‌کردن چهره آمریکاستامام جمعه خرم‌آباد: اجرای عدالت در قوه قضائیه باید همچنان با اقتدار ادامه پیدا کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه قوه قضائیه یکی از اقدامات مهمی که انجام می‌دهد ایجاد آرامش در جامعه است عنوان کرد: اجرای عدالت، مبارزه با فساد، رفع اختلاف‌ها و اتمام رساندن دعوا‌ها از جمله عملکرد این نهاد است که در نهایت "آرامش" را به جامعه تزریق می‌کند. همینطور عملکرد قوه قضاییه پس از دوره تحول (حضور آیت الله رئیسی) ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه مردم شاید بتوانند گرسنگی را تحمل نمایند اما فساد، چپاول مال، دزدی و بی عدالتی از جمله اموری است که نمی‌توانند در مقابل آن سکوت کنند خاطر‌نشان کرد: قوه قضائیه روح امیدواری را در جامعه ایجاد کرده چرا که با اقدام مجدانه، سند تحول قضائیه توسط رئیس قوه قضائیه برنامه‌ریزی شد و خوشبختانه اقدامات مفید و مثمری نیز در آن انجام شد.

آیت‌الله خاتمی در پایان با بیان اینکه یکی از دیدگاه‌هایی که مطرح شده بود این بود که آیت‌الله رئیسی اگر در قوه قضائیه حضور مستمر داشته باشند فساد از ریشه خشک می‌شود، تصریح کرد: در حقیقت قوه قضائیه پله آخر مبارزه با فساد و رانت است؛ حضرت آیت‌الله رئیسی که منتخب مردم برای ریاست جمهوری شده‌اند با قدرت و قاطعیت در راس قوه مجریه قرار خواهند گرفت و منافذ و زمینه فساد را خواهند بست.

انتهای پیام/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد امام جمعه زنجان آیت الله رئیسی مبارزه با فساد قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان و کارگران، افسران جنگ فرهنگی و اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز با اشاره به در پیش رو بودن هفته بزرگداشت مقام معلم و روز جهانی کارگر گفت: ما باید با استفاده از معلمان که افسران جنگ فرهنگی و جامعه کارگری که افسران جنگ اقتصادی هستند با دشمنان مقابله کنیم.
آیت الله دژکام تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در برش استانی سند مهندسی فرهنگی و سند تعلیم و تربیت در نظر گرفته شده مسئله آموزش است
وی اضافه کرد: علاوه بر معلمان، کارگران هم مشکلات صنفی دارند که دولت و مسوولان باید در این حوزه بیش از گذشته تلاش کنند تا مشکلات این بخش نیز برطرف شود.
خطیب نماز جمعه امروز شیراز افزود: دشمن جنگ ترکیبی در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی را به ملت ایران تحمیل کرده است و فکر می‌کنند که هیچ قدرتی در مقابل آنها نمی‌تواند بایستد ، این در حالی است که ما با مقاومت و ایستادگی خودمان در مقابل جبهه استکبار می‌ایستیم.
نماینده ولی فقیه در استان فارس اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب همزمان با جنگ اقتصادی، جنگ فرهنگی علیه ما به راه انداخته اند تا بتوانند از این طریق به اهداف خود برسد، اما ما باید به لطف الهی و بهره گیری از امکانات و ظرفیت‌های داخلی، جوانان و نخبگان، جایگاه خود را در جهان به گونه‌ای تثبیت کنیم هیچ فرد یا گروهی نتواند جرات نگاه کردن به ایران را داشته باشد.
آیت الله دژکام گفت: رهبر معظم انقلاب هشت راهکار را برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و توسعه اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته اند که شامل حمایت مسوولان از تولیدات داخل، افزایش بهره‌وری، جذب سرمایه گذاران در تولید، حمایت مردم از تولیدات داخلی، اصلاح الگوی مصرف، توسعه فرهنگ کار، ایجاد اشتغال و مبارزه با فساد اقتصادی است.
وی افزود: مسئولان، مدیران و مردم با فعالسازی چرخه تولید و اشتغال در زمینه خرید کالای داخلی، حساسیت ویژه‌ای به خرج دهند و مردم برای تحقق شعار سال باید تصور بهتر بودن کالای خارجی را کنار بگذارند و جهت‌گیری آنان به سمت و سوی مصرف اجناس باکیفیت ایرانی باشد.
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: نقش تولید کنندگان در تحقق شعار سال بسیار پر رنگ است، چرا که با اعتماد افزایی، تولید کالا با کیفیت برتر و قیمت مناسب می‌توانند نظر مصرف کنندگان را به سمت کالا‌های ساخت داخل جلب کنند.
امام جمعه شیراز با اشاره به تاکید رهبری بر اجرای مبارزه با فساد گفت: اداره کشور در مبارزه همه‌ جانبه با فساد است، بنابراین باید در درجه‌ی اول مراقب باشیم که به هیچ وجه به فساد آلوده نشویم.

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • معلمان و کارگران، افسران جنگ فرهنگی و اقتصادی هستند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • مدیریت باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند