Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، بهمن مراد نیا استاندار کردستان در نشست تعاملی با سردار علی آزادی فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولان انتظامی استان با تقدیر و تشکر از اقدامات خوب انتظامی استان در برخورد با مواد مخدر، اظهار داشت: تلاش گران این عرصه شهداء زیادی در راه مبارزه و متلاشی کردن باند‌های قاچاق مواد مخدر در راستای سلامت خانواده‌ها و جامعه تقدیم کرده اند که این نشان از عزم جدی این نیرو در مبارزه با این بلای خانمانسوز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان جمع آوری معتادان متجاهر را اقدام بسیار خوبی در این حوزه دانست، و تصریح کرد: در چرخه مبارزه و درمان اقدامات خوبی صورت می‌گیرد، ولی باید به نحوی باشد که درمان صورت گیرد که پس از سپری این دوره دوباره شاهد ورود آنان به بحث اعتیاد نباشیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه موفقیت در حوزه کاهش اعتیاد و مصرف مواد مخدرنیازمند عزم همگانی است تصریح کرد: دیگر نهاد‌های مرتبط در این خصوص باید همت داشته باشند تا با اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی در راستای پیشگیری از این آسیب اجتماعی که زمینه ساز بسیار از معضلات اجتماعی در جامعه است جلوگیری کنیم.

استاندار کردستان در پایان با بیان اینکه در چرخه درمان اقدامات خوبی نیز صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: با هم دستی و اقدامات فرهنگی در راستایی کسب و کار کسانی که روند درمان طی می‌کنند فعالیت داشته باشیم نا با حرفه آموزی به عنوان یک نیرو تولید برای جامعه و کمک به نهاد خانواده‌ها باشند.

نیروی انتظامی در راه مبارزه با مواد مخدر بیش از ۳ هزارو ۸۰۰ شهید و ۱۳ هزار جانبازتقدیم نظام کرده است سردار آزادی در این دیدار به اقدامات و فعالیت‌های انتظامی استان در راستای مبارزه با مواد مخدر پرداخت، و گفت: در سه ماهه امسال نیز ۳۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ۸۶۵ نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر و معتادان متجاهر در استان دستگیر شدند.

او با بیان اینکه ریشه بسیاری ازجرائم در جامعه، اعتیاد به مواد مخدر است، گفت: باید گام‌های موثری در جهت آموزش همگانی در بین جوانان نسبت به خطرات مصرف مواد مخدر برداشت.

فرمانده انتظامی کردستان در ادامه گفت: مواد مخدر علاوه بر تأثیری که بر افزایش میزان جرایم و در نتیجه کاهش امنیت در جامعه دارد، همه ساله بخش قابل توجه‌ای از منابع انسانی و اقتصادی جوامع به صورت مستقیم و غیر مستقیم به خود اختصاص می‌دهد.

او با بیان اینکه همواره نیروی انتظامی به عنوان رکن مقابله با این پدیده شوم، سعی داشته با وجود تمام محدودیت‌ها و در راستای سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با ایثار و از خودگذشتگی، به مبارزه فراگیر با مواد مخدر و سوداگران مرگ بپردازد تصریح کرد: در همین راستا ناجا با تقدیم بیش از ۳ هزارو ۸۰۰ شهید و بیش از ۱۳ هزار جانباز پرچمدار مقابله با مواد مخدر است. فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: طی این مدت ۳۳۷ نفرمعتاد در سطح استان دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده شده‌اند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کردستان قاچاق کالا انتظامی استان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است