Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت الله امان الهی در پیامی قهرمانی تیم دوومیدانی لرستان را در مسابقات قهرمانی جوانان کشور تبریک گفت .

به  گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛  در متن پیام امان الهی  مدیر کل ورزش وجوانان لرستان آمده است :

ورزشکاران لرستان  در رشته های مختلف ورزشی هر بار با درخششی دوباره نشان می دهند که کسب عناوین قهرمانی ومدال آوری در فضای ورزش این استان درشور و جنب و جوش ودرخشش است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار نیزکسب عنوان قهرمانی  تیم دو ومیدانی  لرستان در  مسابقات جوانان کشور به میزبانی شهرکرد  نشانه  عزم و اهتمام  جوانان برومند لرستانی برای کسب بلندترین قله های افتخار در عرصه ورزش دوومیدانی  است.

اینجانب به سهم خود این موفقیت که نشان لیاقت وشایستگی جوانان عزیزلرستانی  است را به جامعه ورزش وجوانان، خصوصا اهالی دوومیدانی ،ورزشکاران ومربیان این رشته ورزشی  و همچنین مردم ورزش دوست لرستان   تبریک عرض می کنم.

حشمت الله امان الهی

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوومیدانی پیام تبریک جوانان ورزش وجوانان ورزش وجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است،و در دور دور نهایی رقابت ماده پرش با نیزه ارشیا مصدقی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۴.۸۰متر در جایگاه ششم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵ الی ۸ اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.
نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6089474

دیگر خبرها

  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت