Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@12:38:36 GMT

۱۰۲ مددجوی سنندجی ویزیت و معالجه شدند

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۳۴۶۰

۱۰۲ مددجوی سنندجی ویزیت و معالجه شدند

با حضور ۱۴ دندان پزشک در زندان مرکزی سنندج تعداد ۱۰۲ مددجوی زندان سنندج ویزیت و معالجه شدند.

حیدر پسندیده رئیس زندان مرکزی سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت قوه قضائیه تعداد 14 دندانپزشک بصورت جهادی در زندان مرکزی سنندج حضور یافته و با ویزیت رایگان مددجویان تعداد 102 زندانی که مشکل دندان داشتند ویزیت و خدمات دندانپزشکی بصورت جهادی برای آنان صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی بیان کرد: اقدام شایسته پزشکان در این مرکز موجب شد تعداد 102 مددجوی این مرکز ویزیت و خدمات دنداپزشکی بصورت رایگان برای آنها صورت پذیرد.

 

 

 پسندیده ضمن قدردانی از همکاری شایسته مجموعه پزشکان و دانپزشکان دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: اقدام مهم و ارزشمند حضور و مشارکت گروه‌های جهادی در زندان‌ها که از برکات مدیریت شایسته ریاست سازمان زندان‌ها و تحولات ایجاد شده در این راستا در زندان‌های کشور سبب شده تا علاوه بر حضور گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف تخصصی در زندان شاهد کاهش هزینه‌های قابل توجهی که قبلا به زندان تحمیل می‌شد باشیم.

 

 

رئیس اداره زندان سنندج خاطر نشان کرد: کاهش آسیب و تخلیه روانی مددجویان و رفع دغدغه‌های مالی آنها برای درمان و همچنین جلوگیری از اعزام‌های متعدد در شرایط همه‌گیری کرونا که موجب می‌شد تا قرنطینه‌های بهداشتی با ازدحام روبرو شده و جامعه زندان را دچار مخاطره گرداند از مهمترین دستاوردهای این اقدام شایسته در مدیریت سازمان زندان‌های کشور است.

 

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: زندان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نهاد در راستای توانمند سازی خانوارهای مددجویی، نگاه ویژه ای به تأمین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آنها دارد، اظهار داشت: در این راستا با پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و یا از کار افتادگی بهره مند شوند.

وی افزود: پرداخت حق بیمه بازنشستگی جهت دو گروه از مددجویان شامل گروه زنان سرپرست خانوار شهری بین ۴۵ تا ۵۰ سال و مجریان طرح‌های اشتغال فعال که سرپرست خانواده و مستمری بگیر این نهاد باشند صورت می‌پذیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت حق بیمه از ناحیه کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی تا زمان مددجو بودن و نیز فرارسیدن سن بازنشستگی فرد مشمول (زنان ۵۵ سال و مردان ۶۰ سال) به مدت حداکثر ۱۰ سال ادامه می‌یابد و پس از آن از تحت پوشش خارج می‌شوند چرا که دیگر خودشان حقوق بگیر تأمین اجتماعی هستند.

روشن بیان داشت: بر همین اساس در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۲۲ نفر پس از ۱۰ سال سابقه بیمه با رعایت شرایط سنی، بازنشسته و از مستمری بازنشستگی بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بابت حق بیمه‌های اجتماعی مددجویان در سال ۱۴۰۲ مبلغی بیش از هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اختصاص و به شعب تابعه سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

کد خبر 6093084

دیگر خبرها

  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!