Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه تعویض در نیمه ی اول؛ این را کمتر از امیر قلعه نویی دیده بودیم. سید علیرضا ابراهیمی در دقیقه 23 از زمین بازی بیرون آمد و بهنام برزای و علی اصغر عاشوری در دقیقه ی 38.

به گزارش "ورزش سه"، این تعویض ها نشان داد امیر قلعه نویی به شدت از عملکرد تیمش در دقایق ابتدایی بازی ناراضی به نظر می رسد و این تعویض ها را انجام داد تا به نوعی به تیمش شوک دهد و آنها را وادار به جبران گل های خورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدبیری که موثر واقع نشد و در نهایت تیم گل گهر بازی را با همان گل هایی که در دقایق ابتدایی بازی دریافت کرد دو بر صفر باخت.

 

به نظر می رسد اشتباهاتی که شاگردان امیر قلعه نویی مرتکب می شوند ناشی از فشار روحی و روانی است که به خاطر نتیجه گیری روی آنها وجود دارد؛ حضور امیر قلعه نویی در راس کادر فنی تیم گل گهر و هم چنین صحبت هایی که در مورد هزینه های این تیم می شود این فشار را روی بازیکنان گل گهر به وجود آورده که در لیگ برتر باید سهمیه کسب کنند و در جام حذفی هم به مقام قهرمانی برسند و این فشار گاها موجب اشتباهاتی از سوی آنها می شود که برای امیر قلعه نویی و تیم گل گهر دردناک است. در بازی با پرسپولیس هم اتفاقات به گونه ی دیگری به ضرر تیم گل گهر رخ داد.

 

این اشتباهات برای امیر قلعه نویی هم غیر قابل درک و باور است و به نظر می رسد در بازی با استقلال از فرط عصبانیت دست به تعویض هایی زد که هیچ کمکی به تیم نکرد. البته نقدی هم به سرمربی تیم گل گهر هم وارد نیست چرا که او هم به خاطر نتیجه گیری در تیم گل گهر تحت فشار است در حالی که این تیم دومین فصل حضوردر لیگ برتر را سپری می کند و از سویی فصل پیش برای بقاء در جدول بازی ها می جنگید.

 

شاید که امیر قلعه نویی بی اعتنا به قضاوت هایی که در مورد او و تیمش می شود باید به هنگام اشتباهات خویشتن دار باشد و آرامش را به تیمش هدیه دهد. جنگ با مدعیان قهرمانی برای گل گهر یک جدال نابرابر است چرا که یک تیم فقط در سرمربی خلاصه نمی شود.

گل گهرسیرجان استقلال تهران امیر قلعه نویی(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان استقلال تهران امیر قلعه نویی سرمربی امیر قلعه نویی تیم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به حمایت از تیم ملی فوتسال پرداخت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران توانست با غلبه بر ازبکستان میزبان به فینال جام ملتهای اسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال اظهار کرد: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

فینال فوتسال جام ملتهای آسیا فردا بین ایران و تایلند برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو