Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در نیمه اول دو گل زده بودیم و نیازی نبود خود را به آب و آتش بزنیم.

خبرگزاری میزان - آرش رضاوند پس از برتری دو بر صفر استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند. استقلال خیلی هوشمندانه بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو گل در نیمه اول زدیم و تا آخر مسابقه حفظش کردیم. موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که می‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم، اما مهم سه امتیاز و برد بود.

وی درباره عقب نشینی تیم استقلال در نیمه دوم توضیح داد: موقعیت‌هایی داشتیم. البته در نیمه اول دو گل زده بودیم و نیازی نبود خود را به آب و آتش بزنیم. خدا را شکر توانستیم نتیجه را حفظ کنیم.

بازیکن استقلال درباره اینکه آیا مشکلات بازیکنان این تیم کمتر شده است، عنوان کرد: نمی‌خواهم صحبت کنم و مرا وارد حاشیه نکنید.

رضاوند درباره اینکه آیا پرداختی و امکانات بازیکنان استقلال در روز‌های اخیر بیشتر شده است، گفت: پرداختی که صورت نگرفته و امکانات هم که یک شبه درست نمی‌شود. ان شالله تلاش می‌کنند و از فصل بعد شرایط بهتر می‌شود.

وی درباره اظهارات محمدحسن کنعانی زادگان مبنی بر اینکه «بازیکنان استقلال چند برابر ما می‌گیرند، نوش جان شان، اما تظاهر نکنند» توضیح داد: کاری به کنعانی‌زادگان ندارم و کار خودمان را می‌کنیم، اما آنچه مشخص است همه می‌دانند و آن را می‌بینند. امیدوارم شرایط درست شود.

مهدی پور: تمرکز کنعانی‌زادگان روی تیم خودشان باشد

مهدی مهدی پور پس از برتری ۲ بر صفر استقلال مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: می‌دانستیم که بازی سختی داریم، اما خوشبختانه با سه امتیاز از زمین خارج شدیم که خیلی هم حساس بود.

وی در مورد پاداش مجیدی به بازیکنان گفت: مجیدی بازی قبل ۱۰ میلیون تومان از حساب شخصی اش داده بود و بعد از این برد نیز ۲۰ میلیون تومان داد. فقط می‌توانیم بگوییم دم او گرم. ما تمام تلاش مان را می‌کنیم که محبت‌های او و هوادارانی که در ورزشگاه نیستند را جبران کنیم.

هافبک استقلال در مورد کنعانی زادگان گفته که استقلالی‌ها بیشتر از ما می‌گیرند، اما تظاهر می‌کنند، عنوان کرد: این اتفاق خوبی نیست که آن‌ها در مورد تیم ما و ما در مورد آن‌ها صحبت کنیم. به نظرم حسین باید تمرکزش را بیشتر روی تیم خود بگذارد و ما هم خودمان می‌دانیم چه مشکلاتی داریم. بازی قبل گفتیم مشکل مالی زیادی داریم، اما الان چیزی که نیاز داریم امکانات و یک رختکن خوب و زمین تمرین است. امکانات اولیه‌ای که یک تیم لیگ برتری باید داشته باشد را متاسفانه نداریم.

مهدی پور ادامه داد: به نظرم در این جبهه‌ای که ایستادیم، تنها هستیم. سرمربی تیم برای اینکه به بازیکنان روحیه بدهد، از جیب خود پاداش می‌دهد. شخصا اصلا از هیات مدیره خبر ندارم که چه کار می‌کنند. اصلا مدیرعامل را نمی‌بینیم و کنار ما نیستند. الان کادرفنی و بازیکنان یک طرف تنها مانده‌اند.

وی در مورد روند خود با یک گل و یک پاس گل گفت: تلاش می‌کنم در هر بازی به تیمم کمک کنم. هر گلی که به ثمر می‌رسد همه بازیکنان از سید حسین حسینی تا مهاجم همه کمک می‌کنند. گلی هم که زدم روی یک کار تیمی خوب بود.

هافبک استقلال در خصوص حمایت هواداران از بازیکنان و کادرفنی تاکید کرد:هوادار واقعیت را می‌بیند که بازیکنان و کادر چطور تلاش می‌کنند. آن‌ها همیشه کنار ما هستند.

مرادمند: کار خاصی نکردیم ۳ امتیاز بازی خانگی را گرفتیم/ به منشا ادب یاد بدهند

محمدحسین مرادمند پس از برتری دو بر صفر استقلال مقابل گل‌گهر درباره اعتراض تیم حریف به داوری اظهار داشت: داور کار خودش را می‌کرد. در یک بازی جنگ است، اما هرکس مستحکم باشد و تمام توانش را بگذارد، می‌تواند پیروز شود. ما هم توانستیم به سه امتیاز این بازی خانگی برسیم.

وی درباره اینکه آیا مشکلات تیم استقلال حل شده است، عنوان کرد: نه هنوز آن مشکلات را داریم، اما ان شالله حل می‌شود.

مدافع استقلال درباره درگیری‌اش با گادوین منشا و ادعای وی مبنی بر فحاشی آبی پوشان توضیح داد: فقط توصیه می‌کنم به منشا ادب یاد بدهند.

مرادمند درباره بازی خوب استقلال مقابل گل گهر گفت: بازی خوبی بود، اما کار خاصی انجام ندادیم و سه امتیاز یک دیدار خانگی را گرفتیم. صد در صد کادرفنی تیم حریف را آنالیز کرده بود و توانستیم یک بازی خیلی خوب را انجام بدهیم.

بیشتر بخوانید: سخنگوی AFC: استقلال و تراکتور در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود/ در مورد ایران و عربستان فیفا تصمیم می‌گیرد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال استقلال استقلال مقابل گل گهر کنعانی زادگان سه امتیاز مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی تر عمل کند.

 بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است اما مهدی قایدی بارها و بارها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

 

 

دیگر خبرها

  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟