Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@17:26:53 GMT

محرمی به کرواسی رفت و بازی کرد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۳۸۵۶

محرمی به کرواسی رفت و بازی کرد

به گزارش “ورزش سه”، دینامو زاگرب کرواسی که پس از قهرمانی در لیگ یک و جام حذفی کرواسی، استراحت حدودا ۲۰ روزه داشت و پس از انجام تمرینات، از روز شنبه، بیست و نهم خردادماه نخستین دیدار تدارکاتی خود را بدون حضور صادق محرمی برگزار کرد، دیروز هم یک مسابقه دوستانه انجام داد.

 

صادق محرمی که بخاطر حضور در اردوی تیم ملی ایران و بازی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ نتوانسته بود در روزهای ابتدایی تمرین و اولین دیدار دوستانه دینامو زاگرب کرواسی به میدان برود، دوباره به جمع بازیکنان این تیم اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

این مدافع راست ایرانی که حضور ثابت در هر چهار مسابقه تیم ملی در مرحله نخست انتخابی جام جهانی داشت و نمایش خوبی ارائه کرده بود، پس از حضور در تمرینات دینامو زاگرب، در نیمه دوم مسابقه دوستانه تیمش هم به میدان رفت.

 

دینامو زاگرب روز گذشته در دومین مسابقه دوستانه پیش فصل به مصاف سِرد اسلواکی رفت و در حالی که صادق محرمی را از ابتدای نیمه دوم تا پایان بازی در اختیار داشت، موفق به کسب پیروزی ۳ بر صفر شد.

 

 

 

 

صادق محرمی که همچنان با دینامو زاگرب قرارداد دارد و چهارمین سال حضورش در این باشگاه را آغاز کرده، امیدوار است مثل فصل اخیر با بدشانسی و مصدومیت مواجه نشود و بتواند در فصل جدید نمایش خوبی برای این تیم در رقابت‌های داخلی و لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دینامو زاگرب کرواسی صادق محرمی دینامو زاگرب صادق محرمی کرواسی دینامو زاگرب صادق محرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی ووشو کرواسی با همراهی مربی اهل چهارمحال و بختیاری خود در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۲۴ تاریخ‌سازی کرد.

این مسابقات در شهر استکهلم در کشور سوئد با رقابت بیش از ۵۰۰ ورزشکار از ۳۳ کشور قاره اروپا برگزار شد.

شاگردان حبیب بهمنی توانستند به یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز دست پیدا کنند.

کد خبر 6098060

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • نقره داغ هواداران مرد سپاهان و پرسپولیس؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده با حضور بانوان تماشاگر
  • بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ