Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمود مقصودی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از شروع وضعیت کرونا با افزایش اعزام شمولان مواجه بودیم، اختصاص مزایای جدید و افزایش حقوق سربازان و پیگیری برای اعزام مشمولان غایب را دلایل این افزایش برشمرد.

وی گفت: بر اساس شیوه نامه‌های بهداشتی در زمان کرونا مدت زمان آموزش سربازی از دو ماه به یک ماه کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس وظیفه عمومی ناجا استان کرمان یادآور شد: اگر وضعیت کرونا بهتر شود، ممکن است در مدت زمان آموزش تغییر ایجاد شود.

مقصودی با بیان اینکه تاکنون برای اعزام هر مشمول به محل آموزش یک صندلی در نظر گرفته می‌شد، افزود: از زمان شیوع کرونا برای رعایت فاصله اجتماعی و مسائل بهداشتی برای هر نفر دو صندلی در نظر گرفته شده است.

گزارشی دال بر فوت مشمول وظیفه به خاطر کرونا نداشته‌ایم

وی از انجام غربالگری قبل و حین اعزام سربازان خبر داد و تصریح کرد: تاکنون گزارشی دال بر فوت مشمول وظیفه به خاطر کرونا نداشته‌ایم.

مقصودی در پاسخ به سوالی در خصوص تزریق واکسن به سربازان گفت: هنوز سهیمه ای از سوی نهادهای مربوطه اختصاص داده نشده است که در صورت اختصاص، اقدام می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه اعزام مشمولان عادی تا دیپلم و دارای تحصیلات تا هر مقطعی در یک روز و آن هم اول هر ماه انجام می‌شود، افزود: اگر تغییری در اعزام به دلیل تعطیلی و یا شلوغی ایجاد شود، سریعاً اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس وظیفه عمومی ناجا استان کرمان با بیان اینکه اعزام‌ها به دو صورت‌حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود، ادامه داد: مشمولانی که محل آموزش و سکونت آنها یکی باشد به صورت مستقیم خود را به محل معرفی می‌کنند و آن دسته از مشمولانی که محل سکونت از محل آموزش فاصله داشته باشند با اتوبوس به محل منتقل می‌شوند.

کد خبر 5244157

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی کرمان سربازی ویروس کرونا ویروس کرونا انتخابات 1400 کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه دهه کرامت هفته قوه قضاییه سیدابراهیم رئیسی واکسن کرونا عکس استانها اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر

محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره  در کرمان پس از ۹ سال امروز انجام شد.

وی افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

مدیر حج و زیارت استان کرمان تصریح کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز از ایستگاه پروازی کرمان انجام شد.

وی بیان داشت: مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (11 اردیبهشت)
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 اردیبهشت)
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه