Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@11:28:00 GMT

کرونای ورزشکاران اوگاندایی، دردسر تازه در توکیو

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۵۶۱۷

کرونای ورزشکاران اوگاندایی، دردسر تازه در توکیو

مشاهده کرونا در تیم ورزشکاران اوگاندایی مقامات پایتخت ژاپن را با چالشی جدید پیش از برگزاری بازیهای المپیک مواجه کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ان اچ کی، در پی شناسایی مواردی از کرونا در میان تیم المپیک اوگاندا، رئیس کمیته برگزارکننده المپیک و پارالمپیک توکیو متعهد شده است تا اقدامات برای مقابله با کرونا را تقویت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشیموتو سیکو روز جمعه در حالی با خبرنگاران صحبت می کرد که پیش از آن نتیجه آزمایش کرونای یکی از اعضای تیم اوگاندا در فرودگاه ناریتا مثبت اعلام شده بود و ابتلای یکی دیگر از اعضای این تیم نیز بعد از رسیدن به شهر ایزومیسانو در استان اوساکا واقع در غرب ژاپن که میزبان اردوی تمرینی این تیم است، تایید شده بود.

ابتلای هر دوی این ورزشکاران به نوع دلتای کرونا که ابتدا در هند شناسایی شد، تایید شده است.

هاشیموتو گفت که کمیته برگزاری بازی ها این موارد را بررسی خواهد کرد تا راه های بهتری را برای انتقال تیم های خارجی و قرنطینه کردن مبتلایان در دهکده المپیک پیدا کند.

کمیته برگزارکننده بازی ها در ژاپن گفته است در صورتی که بار دیگر وضعیت اضطراری اعلام شود، یا از دوازدهم ژوئیه به بعد محدودیت های متمرکز اعمال شوند، در نظر خواهد گرفت این بازی ها را بدون حضور تماشاچی برگزار کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا المپیک ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد ویروس کرونا المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟

ایسنا/آذربایجان شرقی هوادار از تیمی پذیرایی می‌کند که در هر ۸ بازی اخیرش شکست ناپذیر بوده است.

۲ تیم هوادار تهران و مس‌سونگون ورزقان در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم خواهند رفت.

بنفش‌پوشان پایتخت فصل خوبی را با هدایت مسعود شجاعی سپری می‌کنند. آن‌ها در ۴ بازی اخیر همواره شکست ناپذیر بوده‌ و با جداسازی خود از منطقه خطر، برای بقا در لیگ‌برتر اطمینان حاصل کرده‌اند و اکنون فرصت خوبی برای صعود به مرحله بعدی جام‌حذفی در اختیار دارند.

در نقطه مقابل، سونگونی‌ها یکی از تیم های متحول شده لیگ یک به حساب می‌آیند. شاگردان کلانتری در ۸ بازی آخر هیچ‌گاه شکست نخورده‌اند و با تضمین بقا در لیگ آزادگان، حال به فکر خلق شگفتی و حذف تیم لیگ‌برتری از گردونه رقابت های جام حذفی هستند.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم امید زیادی برای صعود به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی دارند که سونگونی‌ها به دنبال تاریخ‌سازی هستند و بنفش‌پوشان چشم امیدشان به یک صعود بی دردسر است.

نتیجه مرحله گذشته:

هوادار با یک گل استقلال خوزستان را مغلوب کرد و مس‌سونگون ۳ بر یک شناورسازی قشم را شکست داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • استعفا دردسر تازه رژیم صهیونیستی
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران