Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، وی تصریح کرد: اجرای عدالت باید همچنان با اقتدار و پرقدرت ادامه پیدا کند، همچنین به رضایتمندی مردم باید توجه جدی شود، این امر وظیفه همه ادارات است و روابط عمومی هر اداره‌ای در طول هفته از ارباب رجوع نظر سنجی در رابطه نوع برخورد با آنها باید داشته باشد، اگر رضایتمندی وجود نداشت در رابطه با آن چاره اندیشی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اقدامات خوب و کارساز دادگستری لرستان در راستای تکریم ارباب رجوع
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تقدیر از ملاقات های عمومی هفتگی و مستمر در دادگستری استان لرستان و پیگیری‌های خوبی که توسط رییس کل دادگستری استان در یک سال اخیر در رابطه با کارگاه‌ها، واحدهای تولیدی و کارخانجات تعطیل شده گفت: اگر این کارها در سنوات قبل در استان لرستان انجام می‌شد طبیعتاً امروز شاهد راه اندازی برخی از این کارگاه‌ها و کارخانه‌ها بودیم.
وی خطاب به نمازگزاران افزود: دستگاه قضائی در کنار دستگاه های اجرایی با جدیت پیگیر است تا در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ این کارخانه‌های تعطیل شده راه اندازی و ان شا الله لبخند مسرت را بر چهره جوانان و خانواده‌ها مشاهده کنیم.
حجت الاسلام شاهرخی ضمن تقدیر از اقدامات و عملکرد دستگاه قضایی در استان و سازمان های تابعه، ابراز داشت: از خداوند منان برای این عزیزان توفیق روز افزون و خیر و برکت را مسئلت داریم.
مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به لرستان اجرا شود
حجت الاسلام شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انتخابات با فراز و نشیب‌هایی که داشت برگزار شد و نتیجه‌ای که مردم به دنبال آن بودند رقم خورد افزود: مردم استان ما همچون دیگر استان‌ها از هفته‌ها قبل از ایام تبلیغات انتخابات، خود را برای ورود به این حماسه سیاسی ماندگار آماده کرده بودند و در ایام تبلیغات انتخابات و ۲۸ خرداد این حماسه کم نظیر را آفریدند، در این راستا جا دارد که از اقشار مختلف تقدیر و تشکر کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه مردم متدین، شریف و نجیب، علیرغم مشکلات اقتصادی که داشتند با حضور پرشور خودشان دشمنان اسلام و نظام را ناامید کردند گفت: پاسخ چنین فداکاری به این است که مصوبات سفر دهم فروردین رئیس قوه قضائیه که رئیس جمهور منتخب است در استان تحقق پیدا کند و با تحقق و اجرای  این مصوبات و مصوبات دولت سیزدهم برای کشور و استان ما، پاسخ این فداکاری مردم داده می‌شود و ارتقای فرهنگی و پیشرفت اقتصادی صورت خواهد گرفت.
آشکار شدن چهره پلید منافقان بعد از حادثه ۷ تیرماه ۱۳۶۰

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه سخنان خود با اشاره به ششم تیرماه و روز ترور رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۰ افزود: خداوند را شاکریم که این ذخیره الهی را برای ما محفوظ نگه داشت، در این مسیر ۴۰ سال از انقلاب اسلامی شهدای بزرگی را تروریست‌ها بر ما تحمیل کردند، عالمان، مجتهدان، افراد بزرگ و… را از ملت ما گرفتند، کسی مانند شهید آیت الله مطهری، شهدای محراب، رجایی، باهنر و…، از جمله آنها بوده است.
وی تصریح کرد: گرچه از این جهت به ما آسیب وارد شد اما خداوند هر چه در وجود آن شهدا بود، عصاره همه آنها را و بلکه به صورت مضاعف در وجود مقام معظم رهبری قرار داد و این ذخیره الهی را برای ما حفظ کرد و امروز مشاهده می‌کنیم که این نعمت الهی چگونه در هدایت جامعه اسلامی و مسلمانان در جهان اسلام نقش آفرینی می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفت تیرماه، شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران این شهید بزرگوار که در فاجعه هفت تیر به درجه رفیع شهادت نائل شدند گفت: گرچه این یک حادثه بزرگ بود و برای همه به جهاتی ناگوار بود، اما خداوند در ازای مظلومیت این شهدای عزیز، الطاف خود را به گونه‌ای بر ملت ما نازل کرد و سبب شد منافقین کور دل چهره زشت و پلیدشان در سطح منطقه، کشور ما و جهان آشکار و نمایان شود.
شهدای ۷ تیر سند مظلومیت جمهوری اسلامی هستند
حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه شهدای هفتم تیر ماه به یک معنا سند مظلومیت جمهوری اسلامی اسلامی بودند افزود: کسانی که این فاجعه بزرگ را به وجود آوردند و این شهدای عزیز را از ما گرفتند الان در دامن کشورهایی که ادعای حقوق بشر دارند قرار گرفته‌ و مورد حمایت آنها واقع شده‌اند.
وی با بیان اینکه کشور ما به اقتدار نائل شده و همیشه به دنبال صبر و شکیبایی که ملت در مقابل مصائب از خود نشان داده، خداوند الطاف خود را نازل می‌کند تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی بعد از شهادت شهدای هفتم تیرماه به اقتدار نائل آمد و امروز چشم امید مسلمانان در کشورهای اسلامی به نظام اسلامی است و همه از ایران الگو می‌گیرند و این در سایه صبر، شکیبایی و فراز و نشیب‌هایی بوده که ملت ما در ۴۰ سال گذشته و حوادث تلخی که داشته است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان داشت: شهدای لرستان مانند شهید فخرالدین رحیمی نیز در بین آنها وجود داشته که خداوند بصیرتی به ایشان اعطا کرده بود که برخی از رویدادها، وقایع سیاسی و اجتماعی را قبل از وقوع مطلع بودند و پیش بینی می‌کردند، آن شهید عزیز می‌دانستند که بنی صدر برای کشور ما آسیب زا است و می‌دانستند که منافقین برای کشور ما ایجاد آسیب می‌کنند.

46

کد خبر 1529252

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام شاهرخی کشور ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان

ایسنا/لرستان مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرشاد رواد امروز، ۸ اردیبهشت ماه، در جمع خبرنگاران که به‌مناسبت هفته عقیدتی ‏سیاسی برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر ‏گرفته شده است.‏

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار اقشار و فرماندهان با ائمه ‏جمعه تمام شهرهای استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سراسر استان، دیدار ‏با خانواده شهدا و برگزاری همایش‌های بزرگداشت هفته عقیدتی در همه نواحی مقاومت ‏بسیج اشاره کرد.‏

رواد بیان کرد: همچنین مراسم زنگ سپاس از معلم در سطح مدارس منتخب استان با ‏همکاری بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.‏

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: برگزاری کرسی‌های ‏آزاداندیشی بین دانشجویی و حوزه‌های علمیه، اعلام فراخوان مقاله در سطح دانشگاه‌ها و ‏حوزه‌ها، برگزاری نشست‌های علمی در کانون‌های برتر و برگزاری همایش فریاد مطهر ‏در آخرین روز از این هفته با حضور طیف گسترده بسیجیان در نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت ‏ماه از جمله برنامه‌های شاخص ما در این هفته است.‏

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه