Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@04:19:55 GMT

۱۸۰۰ دستگاه استخراج رمز ارز در بوشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۵۹۱۱

۱۸۰۰ دستگاه استخراج رمز ارز در بوشهر کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حشمتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح جمع‌آوری دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز از نیمه دوم سال گذشته در این استان آغاز شده و همچنان نیز با جدیت ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: از آغاز اجرای طرح جمع‌آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز تاکنون یک‌هزار و ۸۰۰ دستگاه در این استان کشف شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دستگاه‌های رمزارز از جدی‌ترین عوامل تهدید کننده برای تامین برق مشترکان است که در این ارتباط نسبت به جمع‌آوری دستگاه‌های غیرمجاز توجه جدی صورت گرفته است.

حشمتی ادامه داد: از سوی شرکت توانیر نیز افرادی که اقدام به معرفی استفاده کنندگان دستگاه‌های رمز ارز به صورت غیرمجاز کنند مشمول دریافت پاداش تا سقف ۲۰  میلیون تومان می‌شوند.

وی عنوان کرد: افزایش محسوس دما نسبت به سال‌های گذشته، کاهش بارندگی‌ در سال‌های اخیر( منجر به کاهش ۵۰ درصدی ذخایر آب نیروگاه‌های برق آبی کشور شده) در کنار استفاده گسترده از دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز تامین برق پایدار را به طور جد تحت تاثیر قرار داده است.

 حشمتی یادآور شد: در این شرایط همزمان با اقدام‌های توسعه‌ای برای افزایش ظرفیت شبکه تفاهم‌نامه‌هایی نیز با بخش‌های مختلف اداری، تجاری و مسکونی منعقد شد تا با هدف تامین برق پایدار، مشترکان همکاری لازم و موثری را با شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر داشته باشند.

حشمتی افزود: در این ارتباط درخواست جدی وزارت نیرو از مشترکان صرفه‌جویی در مصرف برق است که انتظار است از سوی هم استانی‌ها به بهترین  نخو ممکن اجرایی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استخراج رمز ارز بوشهر حشمتی دستگاه های رمز رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، منیزیت در تولید لاستیک مصنوعی، کفپوش‌ها و جواهرسازی استفاده می‌شود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان