Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@07:16:55 GMT

منتخبان شورای ششم شهر اصفهان را بیشتر بشناسیم

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۵۱۳۴

منتخبان شورای ششم شهر اصفهان را بیشتر بشناسیم

ایسنا/اصفهان سیزده عضو راه یافته به پارلمان شهر اصفهان از یک لیست واحد، اما از چهره‌های مختلف تشکیل شده که قرار است سرنوشت چهار سال آینده نصف جهان را رقم بزنند.

در میان این سیزده نفر چهره‌های شاخص سیاسی و شورایی تا چهره‌های کمتر شناخته شده، از جوان دهه هفتادی تا مرد ۷۰ ساله، از مدیران باسابقه شهری تا فعالان فرهنگی و مذهبی دیده می‌شوند که قرار است با چاره اندیشی و تصمیمات بهتر در راه حل معضلات کلانشهر اصفهان گام بردارند و آنگونه که در تبلیغاتشان وعده داده بودند به شعار "حق اصفهان زندگی است" جامه عمل بپوشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان که برای اولین بار به‌صورت الکترونیکی برگزار شده بود مشخص و منتخبان مردم اصفهان در شورای اسلامی شهر معرفی شدند و به ترتیب بیشترین آرای کسب‌شده عبارت‌اند از مجید نادرالاصلی با ۱۰۰۷۴۶ رأی، غلامحسین صادقیان با ۹۴۰۱۰ رأی، رسول میرباقری با ۹۳۰۳۱ رأی، محمدرضا فلاح با ۸۹۴۹۳ رأی، محمد نورصالحی با ۸۸۳۵۷ رأی، احمدرضا مصور ۸۴۶۴۶ رأی، ابوالفضل قربانی با ۷۹۱۱۶ رأی، فرزانه کلاهدوزان با ۷۶۶۰۱ رأی، سید امیر سامع با ۷۵۶۰۹ رأی، مصطفی نباتی نژاد با ۷۵۰۵۴ رأی، منوچهر مهروی پور با ۷۴۰۹۴ رأی، عباس حاج رسولی‌ها با ۷۱۲۷۷ رأی و علی صالحی با ۷۰۸۸۲ رأی.

اعضای علی‌البدل شورای شهر اصفهان نیز عبارت‌اند از: رضا امینی، عبدالرسول امامی، احمد شریعتی کمال‌آبادی، مهدی فوقی، حامد یزدیان، عباسعلی علی خاصی و علیرضا نصر اصفهانی.

ایسنا در گزارشی به معرفی و مرور سوابق اجرایی نمایندگان جدید اصفهان به ترتیب کسب بیشترین آرای مردمی می‌پردازد که در ادامه می‌خوانید:

مجید نادرالاصلی: معاون سابق استانداری اصفهان با کسب بیشترین آرای مردمی به‌عنوان سر لیست مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان شناخته می‌شود. این چهره شناخته‌شده سیاسی و اجرایی، فعالیت خود را پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و با شرکت در جلسات استاد پرورش آغاز کرد، پس از پیروزی انقلاب اسلامی به حزب جمهوری اسلامی پیوست و با پایه‌گذاری مرکز فرهنگی لبنان، موسسه فرهنگی شهید بهشتی را در اصفهان تأسیس کرد. نادرالاصلی با استخدام در وزارت کشور در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجرایی و ... فعالیت کرد و به‌عنوان دبیر ستاد پشتیبانی جنگ استان منصوب شد. با آغاز رهبری آیت‌الله خامنه‌ای، به مدت ۳۰ سال در مناصب بازرسی، اداری، فرهنگی، مردمی و آموزشی فعالیت کرد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی و برادر دو شهید است.

غلامحسین صادقیان: فارغ‌التحصیل رشته داروسازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و معاون اجرایی مرکز بهداشت استان، به‌عنوان یکی از فعالان عرصه سلامت در استان شناخته می‌شود. صادقیان متولد ۱۳۵۰ و رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس است. او در دوره چهارم وارد شورای شهر اصفهان شد و به مدت چهار سال به‌عنوان مسئول کمیسیون سلامت و خدمات شهری فعالیت کرد. عضویت در کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک و کمیسیون عمران و شهرسازی از دیگر فعالیت‌های صادقیان در دوران حضور در شورای شهر اصفهان بود. او اکنون معاون اجرایی مرکز بهداشت استان و عضو هیات مدیرت مجمع خیرین سلامت امام هادی(ع) اصفهان است. عضویت در هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان اصفهان و ریاست انجمن داروسازان اصفهان از دیگر سوابق اجرایی صادقیان است.

رسول میرباقری: دکترای مدیریت استراتژیک DBA و مهندس عمران است از چهره‌های شناخته‌شده فرهنگی و مذهبی در اصفهان است. او مدرس حوزه و دانشگاه است و سابقه تدریس معارف در دانشگاه‌های علوم پزشکی و آزاد اسلامی را دارد. میرباقری فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی زیادی در کارنامه خود دارد و مدیر خانه مداحان اصفهان است، او همچنین عضو فعال نظام‌مهندسی استان اصفهان و طراح و ناظر ده‌ها پروژه عمرانی بوده و مدت ۲۵ سال در فعالیت‌های عمرانی حضورداشته است. تأسیس و مدیریت چند مجموعه فرهنگی مذهبی از فعالیت‌های میرباقری در حوزه فرهنگی است.

محمدرضا فلاح: نماینده ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان و خوراسگان به مدت ۱۸ سال یکی از چهره‌های شناخته‌شده شورایی است. او ۱۴ سال نماینده مردم در شورای اسلامی شهر خوراسگان بود و در دوره دوم به مدت چهار سال رئیس شورای شهر و نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان بود. پس از الحاق خوراسگان به اصفهان در دوره چهارم شورای شهر اصفهان حضور یافت و عضو کمیسیون‌های شهرسازی، معماری، عمران و فرهنگی اجتماعی شد. فلاح که کارشناس ارشد برنامه‌ریزی امور فرهنگی و کارشناس شهرسازی، سابقه تدریس رشته شهرسازی در دانشگاه را دارد و به مدت سه سال رئیس دبیرخانه دائمی شهر اسلامی بوده است. سرپرستی شهرداری بهارستان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری بهارستان و رئیس هیات مدیره اتوبوسرانی بهارستان از دیگر سوابق اجرایی او در سال‌های اخیر است.

محمد نورصالحی: معاون سابق وزیر مسکن و شهرسازی و قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی یکی از مدیران مطرح اصفهان با بیش از سه دهه فعالیت در حوزه‌های مختلف شهرسازی و معماری است. او سابقه چندین دوره معاونت‌های مختلف شهرداری اصفهان را در کارنامه خود دارد. نورصالحی فعالیت خود را به‌عنوان مدیر پروژه‌های عمرانی و تولیدی در شرکت فولاد مبارکه از دهه ۶۰ آغاز کرد و پس‌ازآن مجری پروژه‌های عمرانی استان در مجمع اقتصادی کمیته امداد شد. در دهه ۸۰ و ۹۰ در چند مقطع معاون شهردار اصفهان بود. از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان اصفهان و پس‌ازآن معاون وزیر مسکن و شهرسازی و در دوره‌ای قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل شد. مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور از دیگر مسئولیت‌های وی به شمار می‌رود. نورصالحی همچنین از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ به‌عنوان سرپرست سازمان قطار شهری اصفهان فعالیت می‌کرد.

احمدرضا مصور: از مدیران سابق شهرداری اصفهان است که در دوره دوم شورای شهر اصفهان به‌عنوان خزانه‌دار، رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده شورا در کمیسیون‌های حل اختلاف مالیاتی در دارایی اصفهان فعالیت می‌کرد. در سال‌های ۱۳۸۵ و ۱۳۸۶ مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) در استان اصفهان و از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۸ مدیر بهره‌برداری قطار شهری و معاون اداری مالی سازمان قطار شهری اصفهان بود. از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۴ مدیر منطقه ۷ و از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان بود. او که کارشناس ارشد مدیریت دولتی و در حال دفاع از رساله دکتری خود در رشته مدیریت دولتی است، در کارنامه فعالیت خود رئیس هیات مدیره سازمان آتش‌نشانی، سازمان خدمات موتوری، سازمان پارک‌ها و فضای سبز، سازمان آرامستان‌ها، سازمان پسماند، سازمان میادین و سازمان زیباسازی اصفهان را نیز دارد.

ابوالفضل قربانی: دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلام و عضو دوره سوم و چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان از دیگر چهره‌های شورایی اصفهان است. قربانی در دهه ۶۰ به‌عنوان مسئول بسیج مناطق اصفهان فعالیت کرد و پس‌ازآن به‌عنوان مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان منصوب شد. در دهه ۷۰ مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های اصفهان و در دهه ۸۰ قائم‌مقام ریاست دانشگاه اشرفی اصفهانی بود. قربانی که در اوایل انقلاب یکی از اعضای کم سن و سال حزب جمهوری اسلامی بود، در سال ۱۳۸۶ وارد شورای اسلامی شهر اصفهان شد و به‌عنوان عضو هیات رئیسه و سخنگوی شورا فعالیت کرد. عضویت در کمیته تخصص فرهنگی و اجتماعی برنامه پنج‌ساله سوم شهرداری اصفهان، ریاست کمیسیون حمل‌ونقل و محیط‌زیست و فناوری اطلاعات از دیگر فعالیت‌های قربانی در مدت حضور در شورای شهر اصفهان است. او از سال ۱۳۹۵ تاکنون مدیرعامل بنیاد میراث ناملموس اصفهان است. در سوابق علمی قربانی تدریس در دانشگاه و عضویت در هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر و مسئولیت برگزاری مجمع بین‌المللی سازمان  ICCN در اصفهان دیده می‌شود.

فرزانه کلاهدوزان: فرزند سردار شهید مجتبی کلاهدوزان، متولد ۱۳۵۲ و کارشناس ارشد مهندسی برق و تنها بانوی راه‌یافته به شورای ششم شهر اصفهان است. بیش از ۲۰ سال سابقه کارشناسی و مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دارد و هم‌اکنون رئیس مرکز مهارت‌های بالینی تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است. او چهار سال به‌عنوان عضو و دبیر کمیته فنی بازرگانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فعالیت کرده و مدتی عضو شورای پژوهشی یکی از مراکز تحقیقاتی دانشگاه بوده است. عضویت در شورای بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مجمع نیروهای انقلاب اصفهان و شورای مجمع بانوان انقلاب اسلامی از دبیر سوابق او است. کلاهدوزان همچنین عضو هیات مؤسس یک مرکز نیکوکاری و انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی است.

سید امیر سامع: فارغ‌التحصیل مهندسی برق دانشگاه صنعتی اصفهان است. در نوجوانی و جوان و پس‌ازآن عضو انجمن اسلامی دبیرستان و دانشگاه و مجموعه‌های فرهنگی بود. پس از آغاز فعالیت در حوزه صنعت، به‌عنوان طراح، مخترع، مدیر تولید و عضو هیئت‌مدیره شرکت خصوصی تولیدی محصولات صنعت برق شناخته شد. مدیریت نگهداری و تعمیرات تأسیسات و تجهیزات شهری، مدیریت برنامه‌ریزی و هماهنگی خدمات شهری مناطق شهرداری اصفهان، مدیریت طرح و اجرای پروژه‌های نیروگاه‌های خورشیدی، نیروگاه بادی و تصفیه مجدد پساب و همچنین هوشمند سازی تجهیزات و تأسیسات شهری در شهرداری اصفهان از سوابق اجرایی سامع است. او چهار سال به‌عنوان مدیر امور اداری و رفاه شهرداری اصفهان فعالیت کرد و پس‌ازآن معاون خدمات شهری شهرداری قم شد.

مصطفی نباتی نژاد: عضو دهه شصتی شورای شهر اصفهان، کارشناسی مهندسی مکانیک، کارشناسی ارشد و دانشجوی دکترای مدیریت کارآفرینی است که مدیرمسئول یک موسسه فرهنگی و از دیگر چهره‌های فرهنگی شورای ششم به‌حساب می‌آید. نباتی نژاد ایده نگار و اولین مدیر رصدخانه فرهنگی اجتماعی استان اصفهان با ابلاغ استاندار اصفهان است که تاکنون مدیریت این پروژه را به عهده داشته است. او عضو مدعو شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان است و عضویت پیوسته کارگروه‌های تخصصی دوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان را نیز در کارنامه خود دارد. توسعه فضاهای فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان، عضویت در کمیته فرهنگی تخت فولاد و مشاور کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان از دیگر سوابق اجرایی نباتی نژاد است. او همچنین سابقه تدریس در دانشگاه‌ها و مدرس کارگاه‌های تخصصی در حوزه کارآفرینی و رصد شهری را نیز دارد. نباتی نژاد در حوزه‌های مدیریت شهری، فرهنگ و کارآفرینی بیش از ۳۰ جلد کتاب و مقاله تخصصی تألیف و تدوین کرده و نظارت و راهبری بیش از ۲۰ طرح پژوهشی را به عهده داشته است.

منوچهر مهروی پور: عضو دیگر دهه شصتی شورای ششم شهر اصفهان است. حجت‌الاسلام مهروی پور با مدرک کارشناسی ارشد تاریخ اسلام و محصل درس خارج در حوزه علمیه استان اصفهان، در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی به‌عنوان مسئول دفتر مجمع نمایندگان استان و در دوره نهم و دهم به‌عنوان مشاور و مسئول دفتر نماینده اصفهان در شرق شهرستان فعالیت می‌کرد. مهروی پور به مدت سه سال مدیر مجموعه تاریخی مذهبی تخت فولاد اصفهان بود و از سال گذشته به‌عنوان کارشناس منطقه هشت شهرداری اصفهان فعالیت کرده است. ریاست فرهنگسرای شهدای دستگرد، مشاور معاون فرهنگی شهردار اصفهان و کارشناس مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری اصفهان از دیگر سوابق این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان است. او همچنین دو دوره عضو شورای مرکزی کانون اندیشه و تمدن اسلامی بوده و از اعضای حقیقی و منتخب شورای هماهنگی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان شناخته می‌شود.

عباس حاج رسولی‌ها: یکی از قدیمی‌ترین چهره‌های شورایی شهر اصفهان، عضو دوره‌های اول تا چهارم شورای شهر اصفهان است. حاج رسولی‌ها در سال ۱۳۵۴ با درجه ممتازی در رشته مهندسی مکانیک فارغ‌التحصیل شد و در سال ۱۳۷۶ کارشناسی ارشد مدیریت را به اتمام رساند و در سال ۱۳۵۸ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان را راه‌اندازی کرد. او که عضو شاخه مهندسی حزب جمهوری اسلامی بود در طول سال‌های دفاع مقدس به بازسازی روستاهای محور خرمشهر، اهواز، سوسنگرد و جزیره مینو پرداخت. سال ۱۳۶۷ به‌عنوان مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان مشغول به کار شد که ساخت پنج هزار کلاس درس پنج هزار کلاس در ست اجرا ازجمله فعالیت‌های او در این دوره هشت‌ساله بود. ریاست شورای اسلامی شهر اصفهان به مدت ۱۰ سال، نیابت رئیس شورای عالی استان‌ها به مدت دو سال و عضویت در شورای عالی استان‌ها به مدت شش سال ازجمله فعالیت‌های حاج رسولی‌ها در کسوت نمایندگی مردم در شورای اسلامی شهر اصفهان است. حاج رسولی‌ها رئیس و عضو هیات مدیره برخی از خیریه‌های اصفهان است، او همچنین عضو شورای جامعه مهندسین کشور و سه دوره رئیس اتاق تعاون استان اصفهان بوده است.

علی صالحی: عضو دهه هفتادی و جوان‌ترین عضو شورای شهر اصفهان، از دیگر چهره‌های فرهنگی شورای ششم به‌حساب می‌آید. او در سال ۱۳۹۲ در رشته اقتصاد نظری در مقطع کارشناسی و دو سال بعد با معدل ممتاز در رشته مدیریت بازرگانی فارغ‌التحصیل شد. صالحی اکنون در حال ارائه رساله دکتری خود در رشته مدیریت دولتی است و سابقه تدریس در دانشگاه پیام نور و آزاد اسلامی را دارد. مدیریت خبرگزاری فارس در اصفهان، ریاست گروه رسانه و فضای مجازی مجمع بسیجیان و مدیریت پژوهشکده شهید علم الهدی در دانشگاه اصفهان از سوابق اجرایی صالحی است. او همچنین از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران اصفهان است و  عضویت شورای فرهنگی دانشگاه اصفهان و کارگروه رصد دانشگاه آزاد را در سوابق فرهنگی خود دارد. صالحی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان اصفهان به‌عنوان مسئول رسانه فعالیت کرده و از اعضای حقیقی مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شوراي شهر شورای شهر اصفهان انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات شورای شهر انتخابات شورای ششم مديريت شهري دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شورای اسلامی شهر اصفهان مجمع نیروهای انقلاب اصفهان فعالیت شورای شهر اصفهان شهرداری اصفهان عنوان مسئول شهر اصفهان اصفهان از دیگر رشته مدیریت انقلاب اسلامی کارشناسی ارشد دیگر سوابق استان اصفهان سوابق اجرایی مدیریت دولتی فارغ التحصیل حاج رسولی ها چهارم شورای سابقه تدریس نباتی نژاد خدمات شهری شناخته شده هیات مدیره شناخته شد عضو شورای شورای ششم او همچنین پس ازآن چهار سال عضو هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شورای ششم شهر اصفهان سعی کردیم رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان محقق شود.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: روز شوراها را به همه کسانی که در این حوضه فعالیت می‌کنند تبریک می‌گویم؛ کار در نهاد شورا مسئولیتی است که فراتر از جایگاه آن، گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات شهروندان و تجلی اراده آن‌ها در حکمرانی و مشارکت در اداره شهر است.

وی افزود: با توجه به اینکه به دلیل مشغله زیاد سایر کمیسیون‌ها، بر مسائل مربوط به بانوان کمتر تمرکز می‌شد، در کمیسیون خانواده رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان پیگیری شد، همچنین سعی کردیم بتوانیم در زمینه‌های تفریح کارهای بهتری انجام دهیم.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل بیشترین برنامه‌ریزی در شورای ششم انجام شده است، چراکه هوای اصفهان آلوده است و باید برای افزایش زیست‌پذیری آن تا تحقق شهر زندگی تلاش می‌کردیم.

کلاهدوزان بیان کرد: یکی از دستاوردهای شورای ششم اصفهان تشکیل کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان است که برای نخستین‌بار شکل گرفت و امیدواریم به اهداف مدنظر برسیم.

وی با اشاره به بهترین روز کاری خود در طول فعالیت شورای اسلامی شهر عنوان کرد: زمانی که ۱۰۰ اتوبوس هم‌زمان باهم وارد خطوط حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان شد و همه راننده‌ها و اتوبوس‌ها در کنار هم قرار داشتند، صحنه زیبایی را ایفا کردند و خاطره‌ای خوش در ذهن من نقش بست.

کد خبر 747889

دیگر خبرها

  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده