Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده پیشرفت فیزیکی عملیات ساخت مرکز آموزشی درمانی اکباتان شهر همدان شتاب خوبی گرفته است و هم اکنون ۳۰۰ نفر در عملیات ساخت و ساز این بیمارستان مشغول به‌کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تا چهار ماه آینده این طرح به بهره برداری می‌رسد، افزود: این مرکز آخرین مدل از بیمارستان‌های در حال ساخت است که بخش بزرگی از نیاز‌های درمانی استان را برطرف می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایجاد زیرساخت‌های درمانی و تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز جزو اولویت‌های اجرایی قرار دارد، گفت:ساخت بیمارستان اکباتان طرح ملی است و توجه جدی به سرعت بخشیدن در عملیات اجرایی و تکمیل آن داریم.

حاجی بابایی عنوان کرد: استان همدان در تامین نیاز‌های پزشکی و درمانی روند رو به رشدی را طی می‌کند به طوریکه به استان‌های همجوار نیز خدمات رسانی می‌کند.

او گفت: تا چند ماه آینده با اتمام این طرح۳۳۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی استان همدان اضافه می‌شود.

نماینده مردم همدان در خانه ملت از مدیران استان خواست در فرصت باقی مانده تا شروع به کار دولت جدید طرح های استان با قدرت اجرا و به بهره برداری برسد.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه طرح‌های خوبی در استان همدان در حال اجرا است، افزود: مرکز جامع ملی سرطان نیز پرقدرت مراحل ساخت و ساز را سپری می‌کند.

عملیات ساخت بیمارستان اکباتان همدان در سل ۱۳۸۷ کلنگ زنی شده است.
انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد

به گزارش جماران؛ مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام کرد؛ در پی انتشار فیلم  پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می رساند: پس از تماس عوامل درمانی  با مرکز فوریتهای ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک  دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد  به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند؛ تاکید می‌شود اخبار را از وبگاه خبرگزاری پلیس دنبال کنید.

 

دیگر خبرها

  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد
  • پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته