Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@07:08:40 GMT

طرح ویژه بیمه خبرنگاران در دستور کار قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۶۷۲۳

طرح ویژه بیمه خبرنگاران در دستور کار قرار گرفت

با دستور ویژه مدیرعامل بیمه رازی پس از سانحه اتوبوس خبرنگاران، طرح ویژه بیمه خبرنگاران در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام بیمه رازی، مدیر عامل بیمه رازی در گفت و گویی ضمن تسلیت درگذشت خبرنگاران عزیز در حادثه واژگونی اتوبوس در نقده گفت :خبرنگاران جزء اثرگذارترین و پرکارترین اصناف جامعه و سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به “نون والقلم مایسطرون” در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی ، دکتر علی جباری افزود : این سانحه ناگوار را به خانواده های محترم ایشان، جامعه مطبوعاتی کشور و تمامی فعالین صیانت از محیط زیست تسلیت گفته و برای مصدومان این سانحه از خداوند متعال شفای عاجل مسئلت دارم.

مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر جایگاه ارزشمند خبرنگاران در کشور و علی الخصوص در صنعت بیمه افزود ؛ در جهت صیانت از خدمات این عزیزان ، طرح ویژه بیمه خبرنگاران در دستور کار شرکت بیمه رازی قرار گرفته و در صدد هستیم تا روز خبرنگار این طرح را اجرایی نماییم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بيمه خبرنگاران بیمه رازی صنعت بیمه بیمه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله شدید پرسپولیس به سپاهان: تفکر داعشی

"وقاحت رخ‌داده توهین به همه زنان بود". این جمله بخشی از واکنش باشگاه پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه پرسپولیس در رسانه رسمی خود نوشت:

«سال‌ها است بخشی از جامعه هواداری سپاهان، هر از چند گاهی اقدامات وحشتناکی را رقم می‌زنند. در تمام این موارد دیده نشد باشگاه سپاهان حتی یک بار عمیقا متاسف باشد.»

 «آنچه اتفاق افتاد علیه بانوان هوادار تمام باشگاه‌ها بود. ملت ما شهدای عزیز و گرانقدری را داد تا پای داعش و تفکرات داعشی به این کشور باز نشود.»

«حمله به خودروی حامل مدیران باشگاه رقیب، نابینا شدن سرباز احمدی از دو چشم به خاطر پرتاب نارنجک دست‌ساز، حمله وحشیانه و بی‌رحمانه به هواداران پرسپولیس و ضرب و شتم آن‌ها، نابینا کردن هوادار پرسپولیس، تهدید هواداران پرسپولیس در شهر محل زندگی خودشان، حمله به خودروهای خبرنگاران در تهران، آتش زدن خودروی یکی از خبرنگاران، حمله به ماموران داخل ورزشگاه در بازی خارج خانه، حمله به اتوبوس حامل اعضای پرسپولیس با نارنجک بخشی از حوادثی بوده که توسط این عده رقم زده شده است.»

 «به ارکان ورزش و فوتبال کشور، تضمین می‌دهیم چنین اتفاقاتی در قالب مواردی چون خشونت علیه زنان در ابعاد بین‌المللی فوتبال قابل پیگیری است.»

دیگر خبرها

  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون
  • حمله شدید پرسپولیس به سپاهان: تفکر داعشی
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • دائمی شدن قراردادهای کار در دستور کار دولت
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • دستور روسیه برای افزایش تولید تسلیحات
  • طرح تقسیم استان تهران در دستور کار قرار گرفت
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی