Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جلالوند با اشاره به اهمیت اجرای طرح راهبردی و ملی فهما گفت: طرح ملی فهما زمینه نظام مند شدن ارزیابی های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

« حجت الاسلام جلالوند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان البرز در خصوص طرح ملی فهما و آئین تقدیر از برترین های این طرح گفت: طرح ملی فهما زمینه نظام مند شدن ارزیابی های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر برتر طرح ملی فهما در استان البرز افزود: در جریان طرح فهما در بخش روابط همدلی به عنوان مدرس اتاق اصناف استان البرز با جذب نظر خیران و نیکوکاران اقدامات بسیار موثری به منظور رسیدگی به نیازمندان و محرومان منطقه کمالشهر کرج انجام شد. 

 

رواق همدلی بستری برای خدمت رسانی به مردم در ابعاد مختلف است

 

حجت الاسلام جلالوند با اشاره به اینکه رواق همدلی در ابععد مختلف خدمت رسانی به مردم تعریف شده است بیان کرد: یکی از نقاط ضعف طرح ملی فهما، کم توجهی به مناطق محروم به ویژه مناطقی است که از امکاناتی چون اینترنت کم بهره هستند.

 

 

 

توزیع ۱۱ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی در میان حاشیه نشینان کمالشهر 

 

مدیر برتر فهما در استان البرز اظهار کرد: محرومیت زدایی یکی از راهبردهای کلان و مستمر در جریان رزمایش مواسات و همدلی است که این مهم در منطقه کمالشهر کرج در قالب تهیه و توزیع بسته های معیشتی انجام شد. 

 

وی با اشاره به ضرورت خدمت رسانی و خدمات دهی بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان همچنین دهه کرامت طی سال جاری بسته های معیشتی میان مناطق حاشیه نشین کمالشهر توزیع شد که این تعداد به ۱۱ هزار و ۴۰۰ بسته به ارزش ۳۵۰ هزار تومان می رسد.

 

شرایط سخت ارزیابی از رقابت و زیست مومنانه می کاهد

 

حجت الاسلام جلالوند بیان کرد: یکی از نقاط ضعف طرح ملی فهما شرایط سخت ارزیابی ها و نمره دادن ها است که این مطلب از رقابت و زیست مومنانه در جریان روند کار و فعالیت ها می کاهد. 

 

مدیر برتر طرح ملی فهما استان البرز بیان کرد: رواق همدلی صرفا ویژه محرومان مالی نبود بلکه به معنای همراهی و توجه به عموم اقشار مختلف خانواده های مردم بود و در این زمینه فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد اختصاص به تهیه و توزیع بسته های معیشتی نداشت.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری منتظران ولی عصر(عج) محله پیشاهنگی خاطرنشان کرد: همدلی با اقشار، برپایی مشاوره حقوقی و وکیل معاضدتی همچنین فعالیت های جهادی از جمله برنامه های هدفمند در قالب طرح ملی فهما در کانون فرهنگی هنری منتظران ولی عصر(عج) است.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی فهما استان البرز ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز طرح ملی فهما فرهنگی هنری استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با گرامیداشت هفته معلم، ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» با حضور نوجوانان و دانش‌آموزان تهرانی با میزبانی از معلمان مدارس پایتخت توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ۱۰ تا ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.

حمیدرضا خونویی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: اولین برنامه حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» در سال ۱۴۰۳ در قالب برگزاری اردو برای معلمان و با هدف تکریم جایگاه معلمان به مناسبت هفته معلم برگزار می‌شود. روال همیشگی بر این بوده است که معلمان با هدف نشاط دانش آموزان اردو ترتیب ببینند ولی در برنامه «یه اردوی خاص» این روال تغییر کرده و معلمان میهمان دانش‌آموزان می‌شوند و حلقه بچه‌های فرهنگسرا از طراحی تا اجرای اردو را خودشان برعهده دارند.

وی ایجاد فضای با نشاط و تکریم جایگاه معلمان را از جمله اهداف این برنامه دانست و افزود: در این برنامه، نوجوانان پس از تشکیل تیم اجرایی و تعیین نقش برای اعضا، ضمن هماهنگی با فرهنگسرا، نسبت به دعوت از معلمان مدرسه خود یا مربیان آموزش فرهنگسرا برای شرکت در اردو اقدام می‌کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در خصوص چگونگی برگزاری این اردوها گفت: این اردوها به صورت نیم‌روزه برگزار می‌شود و شامل بخش‌های متنوع اردویی نظیر بازی‌های گروهی و …است و مکان برگزاری آنها بنا بر امکانات هر منطقه در فرهنگسراها و در بعضی دیگر از مناطق در خارج از محیط فرهنگسرا برگزار می‌شود.

خونویی در پایان ضمن دعوت از نوجوانان برای عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» گفت: نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این برنامه و عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» می‌توانند به فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6090944 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی