Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از خیز مجدد کرونا در شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا از جنوب به استان‌های مرکزی و اخیرا غربی این احتمال می‌رود اگر پروتکل‌ها را رعایت نکنیم، درگیر موج دیگری از کرونا باشیم.

وی با بیان اینکه لازم است افراد بالای ۷۰ سال هرچه سریعتر واکسن خود را تزریق کنند گفت: تاکنون یک‌هزار و ۵۰۰ شهروند بالای ۸۰ سال و یک هزار و ۸۰۰ شهروند ۷۰ تا ۸۰ سال در شهرستان اسدآباد واکسن خود را در دز اول و دوم دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد خاطرکشان کرد: اگر افراد مسن در اسدآباد واکسن خود را تزریق کنند در پیک احتمالی بعدی آمار مرگ و میر بسیار کمتر خواهد بود، علاوه بر اینکه شرط کاهش آمار ابتلا نیز پرهیز از تجمع‌ است.

وی در پایان از مردم خواست فعلا از برگزاری مراسم عروسی، عزا یا دورهمی پرهیز کنند تا این بیماری شیوع بیشتری نداشته باشد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان شیوع کرونا موج کرونا واکسن خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وردل آف ریل، نیکولا کوگلن بازیگر ۳۷ ساله «بریجرتون» که خواستار آتش بس فوری برای مردم فلسطین شده است، گفت هشدارهایی دریافت کرده مبنی بر این که صریح بودن وی در این مورد می‌تواند بر حرفه او تاثیر منفی بگذارد.

نیکولا گفت: این ابراز عقیده برای من مهم است، زیرا من یک فرد شناخته شده هستم و خوش شانس بوده‌ام که در حرفه‌ام به این نقطه رسیده‌ام و برای این واقعیت که می‌توانم کاری را که دوست دارم، انجام دهم و به دنیا سفر کنم و با افراد شگفت‌انگیز ملاقات کنم، احساس مسؤولیت اخلاقی می‌کنم و باید به نوعی پاسخگوی آن باشم.

وی با تاکید بر این که تعهدش برای کمک به دیگران قبل از شروع بازیگری وجود داشت، عنوان کرد: برای من همیشه حمایت از همه افراد بیگناه مهم بوده است. شاید خیلی ساده به نظر برسد، اما من فکر می‌کنم باید به موقعیت‌ها نگاه کرد و فکر کرد که مهم نیست اهل کجا یا چه کسانی هستند، باید از آن‌ها حمایت کنیم.

نیکولا در مورد هشدارهایی که در این صنعت دریافت کرده، تصریح کرد: به شما می گویند «دیگر کار نخواهی کرد»، اما از جایی که نمی‌خواهم هیچ بی‌گناهی رنج بکشد، نگران این واکنش‌ها نیستم.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا بفهمیم چقدر برای یهودیان هم ناراحت کننده و وحشتناک است که این همه مردم بی‌گناه در فلسطین کشته می شوند.

کد خبر 6089692

دیگر خبرها

  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال