Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: تعدادی از نیروها در یک ماه اخیر جذب شده‌اند، هرچند قبول داریم که بدون آزمون و آگهی جذب شده‌اند اما مجوز رسمی بکارگیری تعداد هشت نفر از وزارت بهداشت و درمان اخذ شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس برخی از شهروندان گچسارانی در ارتباط با این پایگاه خبری تحلیلی مدعی هستند که در بیمارستان شهید رجایی این شهر، آن هم در ایام تبلیغات انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم، ۲۰ نیروی خدماتی به کارگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گفته این افراد جذب و بکارگیری نیرو در بیمارستان شهید رجایی گچساران بدون هیچ گونه آگهی و یا برگزاری آزمونی صورت گرفته درحالی که همه نیروهای جذب‌شده نیز از یک طیف سیاسی خاص بوده اند.

سیدطاهر حسینی، رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص این موضوع گفت: در واقع بیان این موضوع بدین شکل صحت ندارد، چرا که تاکنون چهار نفر به عنوان نیروی خدماتی در این بیمارستان بکارگیری شده است که این تعداد نفرات هم از خانواده های ایثارگران و نیز از فرزندان پرسنل شبکه بهداشت و درمان هستند.

وی افزود: قرار بر این بود که نیروهای بیشتری یعنی هشت نفر به‌عنوان نیروی خدماتی بکارگیری شوند، اما متاسفانه بجز این چهار نفر بقیه افراد، حاضر به انجام کار به عنوان نیروی خدماتی نشده اند درحالی که خواستار کار در سایر بخش های بیمارستان بودند.

حسینی تصریح کرد: در حقیقت مجوز رسمی جذب هشت نفر نیز اخذ شده است و این نیروها در قالب نیروهای خدماتی(حجمی) بکاری گیری خواهند شد که متولیان امر برای رفع کمبودها در بیمارستان شهید رجایی شهرستان چند سال از طریق وزارت نیز پیگیر این قضیه بوده اند.

وی ادامه داد: بنابراین ذکر این نکته هم حائز اهمیت است که هیچکدام از این تعداد نیروهای بکارگیری شده از بستگان و یا خویشاوندان بنده نیستند در حالی که حتی بنده نمی‌توانم برادرم را بکارگیری کنم، و امروز هم خوشحال و سرافرازم که هیچ گونه نیرویی از طرف بنده جذب نشده و این تصمیمات در رده‌های بالاتر گرفته شده است.

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران در پایان گفت: این تعداد نیروها در یک ماه اخیر جذب شده اند، هرچند قبول داریم که به نوعی بدون آزمون و آگهی جذب شده اند اما مجوز رسمی بکارگیری تعداد هشت نفر از وزارت بهداشت و درمان اخذ شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمارستان شهید رجایی گچساران بیمارستان شهید رجایی نیروی خدماتی جذب شده اند هشت نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

کد خبر 6089750 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد