Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژه حشدالشعبی به مناسبت هفتمین سالروز تاسیس این سازمان با حضور نخست وزیر عراق برگزار شد.

خبرگزاری میزان - رژه نیرو‌های بسیج مردمی عراق روز شنبه، ۵ تیر، با حضور فرماندهان نظامی و «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر این کشور آغاز شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

این رژه به مناسبت هفتمین سالروز تاسیس سازمان حشد الشعبی در عراق برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

بیشتر بخوانید: هشدار «مصطفی الکاظمی» درباره انفجار امنیتی در عراق عملیات حشد الشعبی علیه داعش؛ برگزاری انتخابات در موعد مقرر

 

رسانه حشد الشعبی، گزارش داد «رژه نیرو‌های بسیج مردمی در هفتمین سالگرد تشکیل این سازمان و سالگرد آغاز عملیات‌های بزرگ آزادی، از صبح امروز آغاز شد.»

 

 

این بیانیه افزود «این مراسم با حمایت و حضور نخست وزیر و فرمانده کل نیرو‌های مسلح، مصطفی الکاظمی آغاز شد.»

 

 

«مصطفی الکاظمی»، به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور در کنار «فالح الفیاض»، رئیس هیات الحشد الشعبی و تعدادی از فرماندهان و سران وزارتخانه‌های دفاع، کشور و دستگاه مبارزه با تروریسم عراق در این رژه حضور یافتند.

 

 

این  نخستین رژه نیروهای حشد الشعبی است و در هفتمین سالروز تاسیس نیروهای حشد در پی صدور فتوای جهاد کفایی مرجعیت عالی عراق و در اردوگاه «شهید ابو منتظر المحمداوی»، در استان دیالی عراق برگزار می‌شود.

 

 

«الکاظمی» در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت تاسیس حشد الشعبی به فرزندان عراق و نیروهای حشد، گفت «فرزندان حشد فرزندان دولت و کشور هستند و آنها همچنان در حال خدمت‌رسانی به میهن و مردم هستند؛ شما و نیروهای امنیتی تروریسم را نابود کردید و با یاری شما عراق را به نقش‌آفرینی تاریخی خود در منطقه باز می‌گردانیم؛ به شما و قهرمانی‌هایتان و جانفشانی شهدا و خانواده مکرم شهدا درود می‌فرستم.»

 

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق مصطفی الکاظمی حشدالشعبی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حشد الشعبی عراق مصطفی الکاظمی حشدالشعبی هفتمین سالروز تاسیس مصطفی الکاظمی حشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • تحلیلگر آمریکایی: دانشجویان معترض آمریکایی نیرو‌های نیابتی ایران هستند!
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا