Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار همدان گفت: شیوع کرونا ویروس در استان همدان به حالت کنترل شده در آمده اما این شرایط شکننده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در ستاد مدیریت کرونا در همدان‌ اظهار داشت: پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای استان همدان با همکاری مردم به صورت مناسب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون 120 هزار دز واکسن در استان همدان تزریق شده است، افزود: عملیات واکسیناسیون با قوت ادامه دارد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در شهرستان‌های اسدآباد، کبودرآهنگ، تویسرکان و فامنین  زرد است گفت: وضعیت سایر شهرستان‌ها نارنجی است.

شاهرخی افزود: باید مواظب باشیم عادی سازی شرایط باعث افزایش آمارهای ابتلا به کرونا نشود بدانیم که کرونا هنوز تمام نشده است‌.

وی با تاکید بر اینکه تالارهای پذیرایی و باشگاه‌های ورزشی موظف به رعایت پروتکل‌ها هستند، تصریح کرد: اکیپ‌های بازرسی از اماکن عمومی در جهت رعایت پروتکل‌ها شدت یابد.

رشید حیدری مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در این جلسه اظهار داشت: در شبانه روز گذشته 363 نفر با علائم مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند گفت: با توجه به شیوع بیماری در بعضی استان‌ها، نگران موج پنجم کرونا هستیم که باید مراقب بود.

کرونا گردی در بازار بجنورد به روایت تصاویرگزارش/ "واکسیناسیون علیه خودتحقیری" به برکت تزریق واکسن ایرانی کروناکروناگردی در سواحل مازندران/ شمار بستری‌شدگان رو به افزایش است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: تالارها باید با ظرفیت 30 درصد برگزار شود، در غیر این صورت غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/743/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد

استاندار هرمزگان در جلسه شورای مسکن طی بررسی روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان،گفت: پرداخت تسهیلات بانکی با مدل مشارکت چالش جدی پروژه خوابگاه‌های متأهلی استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، نشست شورای مسکن استان هرمزگان عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه به ریاست استاندار هرمزگان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و حضور ویدئوکنفرانسی فرمانداران برگزار شد.

مهدی دوستی در روند بررسی مصوبات جلسه پیشین همچنان بررسی روند تأمین زمین در روستاهای فاقد اراضی مناسب را در صدر قرارداد و گفت: از51 روستای تکلیف شده به فرمانداران برای تأمین نیاز اراضی روستاها و آغاز فرایند الحاق، 19 روستا انجام شده و هنوز 31 روستای بلاتکلیف در استان داریم که باید فرمانداران با نظر مردم محلی نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

وی در بررسی روند احداث خوابگاه‌های دانشجویی استان تاکید داشت: استفاده از متراژهای ترکیبی 30 متری تا 55 متری متناسب برای دانشجویان مجرد، متأهل و متأهل دارای فرزند الگوی مناسبی است اما چالش جدی پروژه‌ها تعریف تسهیلات در مدل مشارکتی یعنی تسویه بعد از اتمام مرحله سفتکاری است که باید در سطح وزارت علوم حل شود.

استاندار هرمزگان همچنین آخرین فرصت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر بندرعباس، رودان و میناب را دهه‌ فجر 404 اعلام کرد و افزود: در پروژه‌های مسکن ملی بویژه در بستک، رودان و پیامبراعظم نیز که تا شهریور وارد مرحله نازک کاری می‌شوند مردم می توانند نسبت به خرید انشعاب برق اقدام کنند.

استاندار هرمزگان، پیشرفت امور زیربنایی با اولویت آب و برق را ضروری دانست و عنوان داشت:لازم است همزمان در جدول گزارشات پیشرفت پروژه‌ها به تفکیک شهرستان‌ها و براساس زمانبندی، این گزارش مهم نیز گنجانده و ارائه شود.

 انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد