Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: با انتشار ویروس کرونا و کاهش مسافران مترو در سال ۱۳۹۹ تنها 13 درصد هزینه های جاری‌ بهره برداری از مترو از طریق فروش بلیت تامین شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا علی عبداله پور با اشاره به اینکه شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه سالانه برای انجام امور جاری حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد، افزود: این رقم تنها شامل هزینه فعالیت های جاری از جمله تامین قطعات یدکی مصرفی، بیمه تجهیزات، هزینه های سخت افزاری و نرم افزار ، قطار شویی و نظافت، هزینه آب، برق وسوخت ، پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان رسمی و پیمانکاران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه تصریح کرد: بهره برداری از مترو هزینه بالایی دارد و تامین این مبالغ از عهده شرکت خارج است و دولت هم در سال ۱۳۹۹ تنها  ۲۰ میلیارد تومان به عنوان یارانه بلیت به مترو پرداخت کرده و مترو تنها با فروش بلیت و کمک های شهرداری تهران به کار خود ادامه داده است.

وی در ادامه گفت: ما در شرکت بهره برداری متروی تهران همانند دیگر بخش های حمل و نقل از نظر مالی بسیار تحت فشار هستیم چرا که در کنار هزینه های جاری برای نگهداشت مترو و تعمیرات اساسی نیاز به اعتبار زیادی داریم.

عبداله پور با بیان اینکه در سال ۱۳۹۹طبق محاسبات انجام شده ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای به روزرسانی و تعمیرات اساسی ناوگان و سایر تجهیزات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه و جبران عقب افتادگی این تعمیرات اعتبارنیاز بود، خاطرنشان کرد: امسال باتوجه تغییر قیمت ها و افزایش تعداد ناوگانی که نیاز به تعمیرات اساسی دارند مطمئنا این رقم افزایش می یابد.

 مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ادامه گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده تنها ۵۰ درصد از درآمدهای پیش بینی شده از فروش بلیت محقق شد و همین شرایط را سخت تر کرده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه وی در پایان خاطرنشان کرد: کاهش درآمدهای مترو از هیچ طریقی جبران نشد اما تمام توان خود را به کار گرفتیم برای حفظ سلامت شهروندان با حداکثر ظرفیت خدمات رسانی داشته باشیم تا سفری ایمن را برای شهروندان رقم بزنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: متروی تهران علی عبداله پور شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه فروش بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل با اذعان بر اینکه معلمی شغل انبیاست و قداست و شرافت آن ارزشمند است، گفت: امیدواریم نمره قبولی را از معلمان خود گرفته باشیم.

سیدحامد عاملی ۱۲ اردیبهشت در دومین گردهمایی جمعی از بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش استان اردبیل ضمن تبریک روز معلم این شغل را بافضیلت توصیف کرد و افزود: معلمی قداست و شرافت دارد و در جامعه ارزشمند است.

وی ادامه داد: معلمان به نوعی ایثار می کنند و زندگی و عمر خود را در مسیر انسان سازی و آینده انسان های شایسته صرف می نمایند.

استاندار اردبیل با عنوان اینکه فضیلت کار معلمی را با هیچ چیز نمیتواند عوض کرد، گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه وجود دارد و برخی مسائل را برای معلمان استان ایجاد کرده است، اما از قداست و شرافت شغل معلمی کم نمی کند.

عاملی اضافه کرد: قدردان زحمات و تلاش های معلمان بااخلاص هستیم و امیدواریم وظیفه شاگردی را بجا آورده باشیم و نمره قبولی را از معلمان خود گرفته باشیم.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان اردبیل دارای ظرفیت‌های متعدد کشاورزی و صنعتی و گردشگری و منابع انسانی است، اظهار کرد: رتبه این استان در سطح کشور از لحاظ شاخص های توسعه ای مناسب نیست و اقداماتی را برای برطرف کردن مشکلات استان و تأمین زیرساختهای لازم انجام داده ایم.

وی تصریح کرد: در نیمه اول سال جاری قطار اردبیل به میانه به بهره برداری خواهد رسید و پیگیر اتصال آن به پارس آباد تا روسیه و هلسینکی خواهیم بود.

عاملی از کنسلی ۱۷ پرواز در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: با استقرار تجهیزات در فرودگاه کنسلی ها کاهش خواهد یافت.

وی به تولید یک میلیون تن محصولات کشاورزی اشاره کرد و افزود: ۱۷ هزار میلیارد تومان به درآمد بخش کشاورزی استان اردبیل اضافه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری