Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه بوشهر باتأکید بر نقش مهم خدام حرم رضوی در ترویج فرهنگ ائمه ‌طهارت (ع) گفت: تبیین و ترویج سبک زندگی امام رضا (ع) یکی از موارد مهم است که باید به این مهم به‌ویژه در دهه کرامت توجه شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با خادمان آستان قدس رضوی با قدردانی از برگزار کنندگان جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر اظهار داشت: خداوند به شما خدام این موهبت را داده که خادم شخصیت بزرگ چون امام رضا «علیه‌السلام» باشید و به همه مردم ایران به‌ویژه استان ولایتمدار بوشهر با حضور نورانی و آسمانی خود، عشق و محبت دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه انسان در قیامت با محبوب خود محشور می‌شود افزود: کسی که محب امام رضا «علیه‌السلام» باشد کوشش می‌کند که به سبک امام رضا (ع) زندگی کند و در آخرت نیز با این امام بزرگوار محشور می‌شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه افتخار مردم استان بوشهر این است که امام رضا «علیه‌السلام» محبوب آنان است خاطر نشان کرد: در جای جای این استان که شما حضور پیدا می‌کنید نام اسلام، ولایت، امام رضا (ع) و ائمه ‌طهارت «علیهم‌السلام» است.

بیش از 300 برنامه با همکاری خدام حرم رضوی در استان بوشهر اجرا شدیک اعدامی در بوشهر با وساطت خدام امام رضا(ع) از طناب‌ دار رهایی یافتجشن میلاد امام رضا (ع) با حضور خدام رضوی در استان بوشهر برگزار شد+تصاویر

صفایی بوشهری با بیان اینکه شما خدام، مسافران رضوی هستید و مقام بسیار بزرگی دارید تصریح کرد: وجود شما در سال‌های اخیر، امواج نور امام رضا «علیه‌السلام» را در جغرافیای ایران و در فضای بین‌المللی ساطع کرده است.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد علیه السلام امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان اجرای طرح نور و تبیین اهمیت رعایت عفاف و حجاب ، ویژگی های موسم پر فیض حج ، لزوم داشتن برنامه ای برای افزایش جمعیت ، نقش جوانان در تعالی جامعه ، هفته کار و کارگر و نقش آنان در تولید ، بیان جنایتهای اسرائیل در غزه ، تبیین عملیات تنبیهی وعده صادق و اهمیت شوراها از موضوعاتی بود که امامان جمعه امروز در خطبه های نماز جمعه استان مطرح کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟