Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ شرکت مخابرات ایران در خرداد ماه سال جاری از ارائه خدمات خود بیش از ۴۴۵میلیارد تومان درآمد کسب نمود.

اخابر بیش از ۲۷۲میلیارد تومان درآمد از بخش «درآمد ارائه خدمات مخابراتی (دیتا) » کسب نمود که ۶۱درصد از کل درآمد بدست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن «درآمد ارائه خدمات مخابراتی (مکالمات) » با اختصاص ۱۲۵میلیارد تومان به خود در رده دوم قرار گرفت. همچنین شرکت مخابرات ایران حدود ۴۰میلیارد تومان از بخش درآمد «حق استفاده از خدمات مخابراتی» و هشت میلیارد تومان از سایر خدمات خود کسب کرد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین کدام بازار‌ها طی هفته گذشته برای سرمایه‌ گذاران زیان‌ده بودند؟ / داغ شدن بورس با ورود به فصل تابستان مقایسه صندوق‌ های سرمایه گذاری قابل معامله / صعود سهامی‌ ها، حباب پالایش را خالی کرد! نمای میانی بورس (۵تیر) / شاخص کل بیش از ۲۲هزار واحد صعود کرد یک هفته سبزپوشی برای بورس تهران / رکورد ارزش معاملات۱۴۰۰ شکسته شد نقشه بورس (۵تیر) / آغاز کار بازار با رشد ۱۲هزار واحدی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شرکت مخابرات ایران اخابر بورس امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد

بنابر اعلام اورژانس ۱۱۵ قم،در پی دو حادثه که نیاز بود، مصدوم به سرعت به بیمارستان منتقل شود، بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد و مصدومان را منتقل کرد.

 حادثه اول مربوط به واژگونی موتور سیکلت در شهرستان کهک سه راهی روستای قبادبزن بود که ابتدا خودرو اورژانس اعزام و درخواست بالگرد کرد.

 این حادثه چهار مصدوم داشت که دو نفر آنها کودک بودند که لعد از انجام خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

 حادثه دوم مربوط به سقوط از ارتفاع به درون استخر بود که در روستای خاوه اتفاق افتاد که کارشناسان اورژانس خدمات رسانی درمانی اولیه را انجام و پس از آن توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • کامنت وینیسیوس جونیور برای جیدون سانچو؛ عجب بازیکنی! / عکس
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • فرار مالیاتی با دفتر ویترینی
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست