Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارت ورود به جلسه چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از سوی مرکز سنجش و آموزش پزشکی منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارت ورود به جلسه چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از امروز شنبه ۵ تیرماه تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۰ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای دریافت کارت لازم است تمامی داوطلبان فرم خوداظهاری کرونا را تکمیل کنند تا بتوانند کارت را دریافت کنند. به منظور حفظ سلامتی داوطلبان برای مبتلایان به کرونا مکانی جداگانه درنظر گرفته خواهد شد.

داوطلبانی که به هر دلیل غیرمجاز شناخته شده و مجاز به دریافت کارت نیستند نیز می‌توانند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی در این بازه زمانی، بررسی مدارک افراد غیر مجاز برای دریافت کارت صورت می‌پذیرد و بررسی مدارک سایر داوطلبان پس از آزمون اطلاع رسانی خواهد شد.

تمامی داوطلبان می‌توانند تا ساعت ۱۲ دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به رفع نقص مدارک خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دستیاری پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت کارت ورود به جلسه کارت ورود به جلسه آموزش پزشکی مرکز سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند

به گزارش صدای ایران،عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی