Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه لواسانات ضمن تقدیر از عملکرد مثبت قوه قضاییه در این شهرستان طی سال گذشته گفت: از نتایج مهم اقدامات قوه قضاییه در شهرستان لواسانات این است که مفسدان دیگر در این منطقه امنیت ندارند تا به راحتی بتوانند هر تخلفی را انجام دهند. حجت الاسلام والمسلمین سید «سعید حسینی‌لواسانی» در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به عملکرد قوه قضاییه طی یک سال گذشته در لواسانات بیان کرد: نتایج مثبت عملکرد قوه قضاییه از چند جهت مورد اهمیت است اول این که دستگاه قضا نشان داد در احقاق حقوق مردم به طور جدی وارد عمل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه لواسانات گفت: قوه قضاییه در برخورد با مفسدین چه در شورای شهر، شهرداری و چه پرونده‌های دیگر قاطعانه وارد میدان شد و در سال گذشته عملکرد مثبتی برجای گذاشت به طوری که جو امیدی را در میان مردم منتشر کرد.

وی به پرونده زمین‌خواری وسیع «تپه سرخه» در شهرستان لواسان اشاره کرد و گفت: این پرونده با همت دستگاه قضا به بیت‌المال برگشت و رسیدگی به پرونده‌های دیگری همچون «شهرک ویلایی کلاک» و «باستی هیلز» و تخریب ساخت‌وسازهای غیرقانونی آن که هنوز ادامه دارد و امیدواریم حکم قطعی آن بیاید و تمام شود.

حسینی‌لواسانی گفت: نتیجه مهم عملکرد قوه قضاییه در شهرستان لواسانات نشان داد مفسدان دیگر امنیت ندارند تا به راحتی بتوانند هر تخلفی را انجام دهند.

امام جمعه لواسانات تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم قوه قضاییه در لواسانات ارتقای دادسرای عمومی و انقلاب و حضور دادستانی جوان و انقلابی با عزم گسترش عدالت و مبارزه با فساد این هم جز از وعده‌های محقق شده دستگاه قضا در این منطقه است. اکنون دادستان لواسان به طور مستقل مسائل را پیگیری می‌کند و تاکنون عملکرد خوبی داشته است.   بیشتر بخوانید: قدردانی امام جمعه لواسانات از قوه قضاییه در مبارزه با زمین‌خواری   انتهای پیام/ برچسب ها: زمین‌خواری امام جمعه لواسانات هفته قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زمین خواری امام جمعه لواسانات هفته قوه قضاییه امام جمعه لواسانات قوه قضاییه دستگاه قضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۰۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم