Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@03:06:18 GMT

اعتیاد عجیب پرسپولیس به جای ضرر «جام» دارد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۰۲۳۸

اعتیاد عجیب پرسپولیس به جای ضرر «جام» دارد

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود مس رفسنجان بگذرد تا با ۵۱ امتیاز به طور موقت در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد. سرخپوشان تهرانی بازهم به یک برد یک بر صفر دیگر دست یافتند تا نشان دهند علاقه خاصی به بردهای اقتصادی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی‌هایی که ریشه در فصول قبل و سرمربیانی چون برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون دارد. یحیی هم از همان ابتدا با همان فرمول کارش را جلو می‌برد و تا به حال موفق عمل کرده است.

لیگ شانزدهم: ۴۰ درصد بردها با نتیجه یک بر صفر/ ۵۰ درصد با حداقل اختلاف

در لیگ شانزدهم هشت برد پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر بود(۴۰ درصد بردها). آنها ۲ دیدار را هم با نتیجه ۲ بر یک به سود خود تمام کردند تا ۵۰ درصد از بردهایشان با فاصله یک گل به ثبت رسیده باشد. چهار برد سه برد صفر، چهار برد دو بر صفر و ۲ پیروزی با نتایج چهار بر صفر و سه بر یک برای پرسپولیس در این فصل به ثبت رسید.

لیگ هفدهم: ۳۱ درصد بردها با نتیجه یک بر صفر/ ۳۶ درصد با حداقل اختلاف

در لیگ هفدهم هشت برد با حداقل اختلاف به دست آمد که ۶ پیروزی با نتیجه یک بر صفر و یک برد با حساب ۲ بر یک حاصل شد. در این فصل بردهای ۲ بر صفر و سه بر صفر نیز پرطرفدار بود و هرکدام پنج بار برای تیم برانکو به دست آمد. ۲ بر یک، سه بر یک و چهار بر صفر دیگر نتایجی بود که یک بار در بردهای پرسپولیس به ثبت رسید. در این فصل ۳۶ درصد بردها با یک گل اختلاف بود و ۳۱ درصد با نتیجه یک بر صفر حاصل شد.

لیگ هجدهم: ۴۳ درصد بردها با نتیجه یک بر صفر/ ۶۲ درصد با حداقل اختلاف

در لیگ هجدهم هم مانند ۲ فصل قبلی و فصل بعدی نتیجه یک بر صفر محبوب‌ترین نتیجه بود. سرخپوشان تهرانی هفت بار با همین حساب از سد رقبا گذشتند. دو بازی با نتیجه ۲ بر یک تمام شد و یک بار هم پیروزی پرگل سه بر ۲ به ارمغان آمد. به عبارتی از ۱۶ پیروزی به دست آمده ۶۲ درصد بردها با فاصله یک گل به ثبت رسید و در این بین ۴۳ درصد پیروزی‌ها با نتیجه یک بر صفر بود. تیم مرد کروات سه برد ۲-۰، ۲ برد با حساب سه بر یک و یک پیروزی با نتیجه سه بر صفر به دست آورد.

لیگ نوزدهم: ۴۷ درصد بردها با نتیجه یک بر صفر/ ۶۵ درصد با حداقل اختلاف

در نوزدهمین دوره لیگ برتر که هنوز پنج هفته آن باقیمانده است؛ سرخپوشان تهرانی بدون حضور برانکو نه تنها بردهای اقتصادی‌شان را ترک نکردند بلکه در این بین افراط بیشتری به خرج دادند و حالا از ۲۱ برد به دست آمده در ۳۰ بازی، ۱۳ پیروزی با حداقل اختلاف به دست آمده که ۱۰ تای آن با نتیجه یک بر صفر بوده و سه تای دیگر با نتیجه ۲ بر یک. برد انضباطی مقابل سپاهان را در نظر نمی‌گیریم.بدون آن در ۲۰ برد پرسپولیس ۶۵ درصد پیروزی‌ها با کمترین اختلف بوده و ۴۷ درصد پیروزی‌ها با نتیجه یک بر صفر به ثبت رسیده است. در سوی مقابل بهترین برد چهار فصل اخیر هم در برابر شاهین به دست آمد که سرخپوشان تهرانی با نتیجه پرگل پنج بر صفر حریف قعرنشین خود را شکست دادند. در کنار این نتایج بردهای سه بر صفر(۲) و ۲ بر صفر(۲) نیز به دست آمد.

لیگ بیستم: ۵۰ درصد بردها با نتیجه یک بر صفر/ ۷۸ درصد با حداقل اختلاف

هنوز به پایان لیگ بیستم نرسیده‌ایم اما سه برد اخیر تیم یحیی گل‌محمدی در لیگ با کمترین فاصله ممکن بوده است. آنها در این فصل، بیشتر از لیگ‌های قبل به بردهای اقتتصادی عادت کرده‌اند و حتی در دیدارهایی که فرصت‌های فراوان گلزنی هم دارند؛ بازهم ترجیح می‌دهند با کمترین اختلاف از سد رقبای خود بگذرند. تا پایان هفته بیست و چهارم، از ۱۴ برد به دست آمده‌ی سرخپوشان تهرانی ۱۱ پیروزی با حداقل اختلاف بوده است که ۷۸ درصد نتایج را شامل می‌شود. پیروزی‌های یک بر صفر هم نیمی از بردهای تیم یحیی را تشکیل می‌دهد که در مجموع ۵۰ درصد بردها با همین نتیجه رقم خورده است. این آمار می‌تواند در ۶ بازی باقیمانده بالاتر هم برود. در این فصل بیشترین میزان برد یک بر صفر و همچنین پیروزی با کمترین اختلاف برای قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر به ثبت رسیده است. یحیی دقیقا مانند چهار دوره قبلی به رسم اصلی تیم قهرمان احترام گذاشته و حتی در این قضیه افراط هم کرده است. رسمی که می‌گوید فقط به پیروزی دست پیدا کن؛ اصلا مهم نیست که چند گل به ثمر می‌رسانی. حال باید با این شیوه قهرمانی پنجم به دست خواهد آمد یا سپاهانِ نویدکیا و یا استقلالِ مجیدی خلافش را ثابت خواهند کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر برانکو ایوانکوویچ گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس گابریل کالدرون لیگ برتر یحیی گل محمدی درصد با حداقل اختلاف سرخپوشان تهرانی دست آمده دست آمد بر صفر ۵۰ درصد ۲ بر یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم

جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم

دیگر خبرها

  • برتری حریف بعدی پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار