Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، توفیق جوادی سرپرست کمیته پارادو و میدانی خراسان رضوی با اشاره به نایب قهرمانی دو تیم نوجوانان و جوانان استان در بخش بانوان و آقایان گفت: ۲۲  استان در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران حضور یافتند و تیم ما در بخش بانوان با تیم تهران هم امتیاز شد، ولی به دلیل داشتن یک مدال طلای بیشتر، تیم تهران اول و تیم ما دوم اعلام شد، در بخش آقایان هم تهران قهرمان شد و تیم خراسان رضوی به مقام نایب قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در بخش آقایان امیر عباس کارگران در کلاس F۳۴ درماده پرتاب دیسک طلا و در ماده پرتاب وزنه نقره کسب کرد، محسن طالبی در کلاس F۴۴ در پرتاب نیزه مقام دوم و در پرتاب دیسک قهرمان شد، مصطفی ماریان در کلاس F ۵۶ در ماده پرتاب دیسک و وزنه نقره‌ای شد، همچنین امیرحسین ابراهیم زاده در کلاس F۳۳ در پرتاب دیسک سوم و در پرتاب وزنه به مقام دوم رسید و اردلان حسین زاده در کلاس F۳۷ در ماده‌های پرتاب وزنه و نیزه صاحب گردن آویز نقره شد.

سرپرست کمیته پارادو و میدانی خراسان رضوی ادامه داد: در بخش بانوان مهلا هودانلو در کلاس F۵۷ در ماده‌های پرتاب دیسک و پرتاب نیزه نقره‌ای شد، همچنین بیتا طیبان در کلاس F۴۶ در پرتاب دیسک طلا و در پرتاب نیزه صاحب گردن آویز نقره شد و یگانه داروغه در کلاس F۵۶ در پرتاب نیزه دوم و در پرتاب وزنه کشور سوم شد.

بیشتربخوانید

آغاز رقابتهای ملی دو و میدانی بانوان در مشهد

   جوادی بیان کرد: ما استعداد‌های خوبی در سطح استان داریم و شرایط را برای علاقمندان به این رشته فراهم کردیم و به دنبال استعدادیابی متولدین سال ۸۵ به بعد هستیم و همه امکانات را به صورت رایگان در اختیار پارادو و میدانی کاران قرار خواهیم داد.

انتهای پیام//ع. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان پارادو و میدانی مسابقات قهرمانی معلولین کشور پارادو و میدانی خراسان رضوی پرتاب وزنه پرتاب دیسک پرتاب نیزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تیم بانوان مازندران عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی گلف کشور را کسب کرد.

این مسابقات که با حضور ۲۴ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد، در نهایت در یک جدال نزدیک و حساس تیم قم قهرمان شد، مازندران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و خراسان جنوبی نیز عنوان سومی را کسب کرد.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان فدراسیون در اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • از تخته‌ سیاه به پرده نقره‌ای؛ بازیگرانی که معلم بودند
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد