Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@20:20:01 GMT

مجبور نیستم در زمین حتما به مسی پاس بدهم

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۰۷۷۸

مجبور نیستم در زمین حتما به مسی پاس بدهم

هافبک تیم ملی آرژانتین و پی اس جی معتقد است در زمین موظف نیست تحت هر شرایطی لیونل مسی را پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین یکی از مدعیان اصلی فتح کوپا آمه ریکاست و تا به اینجا توانسته در گروه خود دو برد و یک تساوی کسب کند و صدرنشین محسوب می شود. آلبی سلسته در صورت برتری بر بولیوی، در دور بعد احتمالا به مصاف اکوادور خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خط میانی آرژانتین با لئاندرو پاردس و رودریگو دی پائول مستحکم تر از قبل به نظر می رسد و با وجود لیونل مسی، طبعا شانس بالایی برای فینالیست شدن نیز دارد.

 

 

 

 

پاردس در مورد بازی کنار مسی گفت:« بعضی ها فکر می کنند ما تحت هر شرایطی باید لئو را در زمین پیدا کنیم اما این درست نیست. نه من و نه هیچکس موظف نیستیم حتما به مسی پاس بدهیم. تنها زمانی که او در بهترین موقعیت قرار دارد، این کار را انجام خواهیم داد.

لئو کاپیتان ماست و تفاوت ها را رقم می زند. می دانیم که رساندن توپ به او شانس برای رسیدن به گل را بالاتر می برد ولی پاس دادن به لئو همیشه بهترین گزینه نیست. ما یک تیم متحد هستیم که لئو بهترین بازیکنش است. همیشه باید بهترین تصمیم را گرفت. اگر لئو موقعیت بهتری داشته باشد، به او پاس می دهیم ولی باید هوشمندانه عمل کرد.»

 

 

 

 

پاردس ادامه داد:« مسی باورنکردنی است. خیلی مواقع وقتی توپ را می گیرد و حرکت می کند، به خودمان می گوییم مسیری که انتخاب کرده دشوار است و توپ را احتمالا از دست می دهد ولی در عمل اتفاق دیگری رخ می دهد. او واقعا یک نابغه است.»

 

آرژانتین لیونل مسی لئاندرو پاردس تیم ملی آرژانتین پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین لیونل مسی لئاندرو پاردس تیم ملی آرژانتین پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی

خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره تصمیم ژاوی برای ادامه کار به عنوان سرمربی بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که ژاوی هرناندس در روزهای پایانی ژانویه اعلام کرده بود  که در پایان فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد اما اخیرا نظرش تغییر کرد و فصل بعد هم روی نیمکت آبی و اناری ها خواهد بود. 

به گزارش الموندو، خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره تصمیم ژاوی برای ادامه کار به عنوان سرمربی بارسلونا صحبت کرد و گفت: این تصمیم باشگاه است. من روی چنین موضوعاتی تمرکز نمی‌کنم، حتی اگر تعجب برانگیز یا عجیب به نظر برسند. مسئولیت من نیست که در مورد مربیان و تصمیمات آنها اظهار نظر کنم. اگر لاپورتا این را مناسب بداند  و ژاوی راضی باشد، او در تیم می‌ماند و من نمی‌توانم نظر خودم را در این مورد داشته باشم. 

 پیشتر ژاوی درباره دلیلیش برای ماندن در بارسلونا گفت: همه احساس من را نسبت به بارسلونا می‌دانند و همیشه سعی کرده‌ام بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. همه ما معتقدیم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. می‌بینم که پروژه هنوز تمام نشده و باید ادامه یابد. همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام بدهم و آنها دلیل تغییر تصمیمم هستند. 

بارسلونا پس از ۳۲ هفته با ۷۰ امتیاز در رده دوم جدول لالیگا اسپانیا قرار د ارد و در دیدار بعدی با والنسیا روبرو خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • (ویدئو) پرسپولیس مجبور است اینجا بیاید، ببازد و برود!
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند
  • ایروانی: شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف فوری جنگ کند
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم
  • تصاویر هوایی از تظاهرات بزرگ ضد دولتی در آرژانتین