Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@09:55:57 GMT

32 شهر در وضعیت قرمز قرار گرفته اند

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۱۵۵۵

32 شهر در وضعیت قرمز قرار گرفته اند

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه ۳۲ شهر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، گفت: مردم نگران تزریق دوز دوم واکسن کرونا نباشند ،زیرا به اندازه کافی توزیع شده و در دسترس قرار گرفته است.

 به‌ گزارش ایرنا، علیرضا رئیسی امروز پس از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: مردم در مورد تأخیر در دوز دوم واکسن نگران نباشند، زیرا در مورد واکسن«سینوفارم» فاصله زمانی هشت هفته میان دوز اول و دوم و واکسن «اسپوتنیک وی »۱۲ هفته فاصله زمانی موردی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معاون وزیر بهداشت همچنین خبر داد: در ماه‌های آینده بیش از هشت میلیون دوز واکسن داخلی علیه کرونا در اختیار مردم قرار می‌گیرد و واکسن‌های وارداتی نیز خواهیم داشت.  رئیسی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در حال حاضر در استان‌های جنوبی کشور از جمله بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و یزد شاهد افزایش روند کرونا هستیم. معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی نگیریم شاهد شیوع مابقی استان‌ها،  به‌دلیل گرما و جهش‌های مختلف کرونا خواهیم بود. رئیسی در مورد ارزیابی از شیوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در انتخابات گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ۹/۷۷ درصد در انتخابات راضی کننده است، البته در انتخابات شوراها تجمعاتی در مورد تبلیغات آن وجود داشت.  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر

با مشاهده تصاویر ثبت شده در رسانه‌های چینی مشخص می‌شود، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا حین ورود به چین نه تنها با استقبال سردی روبرو شد، بلکه خداحافظی سردی نیز داشت و تنها سفیر آمریکا در چین او را بدرقه کرد.

بر اساس گزارش رسانه ها، هیچ یک از مقامات چینی به بدرقه وزیر امور خارجه آمریکا را در فرودگاه پکن نرفتند و فقط نیکلاس برنز سفیر آمریکا در چین رئیسش را بدرقه کرد.

آنتونی بلینکن اخیراً به چین سفر کرد ولی از همان دقایق اولیه حضور او در چین باعث سردرگمی کارشناسان شد. به ویژه، گارلند نیکسون، کارشناس علوم سیاسی، در مصاحبه با ایزوستیای روسیه اشاره کرد که بسیار می‌گوید که وزیر امور خارجه به شانگهای وارد شد، نه به پکن.

این موضوع به دلیل عدم اهمیت سفر بلینکن برای رسانه‌های چینی بود که پوشش چندانی به عمل نیاوردند.

نیکسون خاطرنشان می‌کند که یک پروتکل دیپلماتیک می‌تواند نشان دهنده عدم احترام مناسب به هیئت آمریکایی باشد. این کارشناس تاکید می‌کند که پروتکل دیپلماتیک برای چین بسیار مهم است و این کشور از آن برای بیان اظهارات سیاسی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، در فیلم ملاقات بلینکن پس از ورود به چین، بینندگان متوجه شدند که مراسم به اصلاح استقبال از او بدون پروتکل‌های دیپلماتیک یعنی بدون فرش قرمز و یک هیئت بزرگ استقبال کننده چینی برگزار شد.

 به نظر می‌رسد مقامات چینی می‌دانستند بلینکن با چه هدفی به این کشور سفر کرده است. چرا که او در دیدار با همتای چینی خود طبق معمول زبان تهدید و امر و نهی علیه پکن را اتخاذ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل کافه بین‌الملل

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!