Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «حجت الاسلام احمدحسین فلاحی» روز شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: شوراهای منتخب آگاه باشند چنانچه از مرحله انتخابات گذر کرده اند اما عملکرد آنها از سوی شورای حل اختلاف رصد می‌شود. 

وی تاکید کرد: در جریان انتخابات برخی از نامزدها مرتکب تخلفاتی شدند اما ادله محکمی برای محکوم کردن آنها وجود نداشت اما مردم نگران نباشند زیرا این افراد که اکنون به صحن شورای اسلامی راه یافته اند کنترل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مجموع ۷۰ نفر از کاندیداهای شورای اسلامی در سطح استان رد صلاحیت شده بودند گفت: در لحظات آخر برخی از این افراد تائید صلاحیت شدند که آنها دچار تخلفات بسیاری شدند که در حال رسیدگی است. 

او خاطرنشان کرد: ارائه لیست های متفاوتی از اسامی نامزدهای شورای شهر همدان تخلف و خرید رای محسوب نمی شود زیرا این رویداد قبل از فرایند انتخابات صورت گرفته و رسیدگی به این موضوع و مفاد میثاق نامه ها نیز در حیطه کار هیات نظارت بر انتخابات نیست. 

رئیس هیات نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا این دوره از انتخابات را از بهترین دوره ها دانست و افزود: شیرینی انتخابات ریاست جمهوری تا مدتها در کام مردم ماندگار است. 

حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد: هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به زودی صحت انتخابات را در مناطق مختلف استان اعلام می کند. 

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات در شهر همدان گفت: این آمادگی وجود دارد که در روزهای آتی صحت انتخابات را در این شهرستان اعلام کنیم. 

به گفته فلاحی در ۲ شهر استان اعتراض هایی نسبت به نتایج آرا وجود دارد که این موضوع در حال رسیدگی است.

انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  ۲۸ خرداد برگزار شد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در ۳۲ شهر و ۹۱۰ روستای استان همدان برگزار و منتخبان شوراهای شهر و روستا در این مناطق مشخص شدند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر همدان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر همدان انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر همدان شورای اسلامی شهر و روستا اسلامی شهر ششمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد شوراها قابل دفاع است

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب هوشیار ظهر امروز شنبه در آئین نکوداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر اظهار کرد: مجموعه شوراها برآمده از نظام مردم سالاری دینی بوده و از درون مردم رشد یافته و به عنوان نماینده مردم در ارکان دولت اسلامی حضور دارند.

وی افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی پنج مرحله اعم از حکومت اسلامی و دولت اسلامی و در نهایت دنیای اسلامی تدوین شده بود و امروز باید جایگاه خود در ارکان دولت اسلامی را ارزیابی کنیم.

هوشیار شوراهای اسلامی شهر را در تراز انقلاب عنوان کرد و گفت: تمام این اصول اسلامی، منشوری است که امیرالمؤمنین علی (ع) نیز در نهج البلاغه اعلام کرده است. با وجود اینکه نمی‌توان مدعی ادامه روش امام علی (ع) شد ولی می‌توان در راستای همان مسیر گام برداشت.

شهردار تبریز عملکرد شوراها را قابل دفاع ارزیابی کرد و گفت: هر میزان بتوان جهت شفافیت در امور تلاش کرده و شفافیت در مسائل اعمال شود به همان اندازه نیز پیشبرد امور تسهیل می‌یابد.

وی از روز شوراها به عنوان فرصتی برای تطبیق و ارزیابی عملکرد این نهاد نام برد و تصریح کرد: شوراهای اسلامی در سطح کشور خواستار تفویض امور حاکمیتی به مردم هستند و باید در نهاد سیاستگذاری بالادستی این تفویض اختیار به شوراهای اسلامی رخ دهد.

هوشیار ادامه داد: به عبارتی باید دولت به سمت موضوعات حاکمیتی رفته و ما نیز پیگیر امور جزئی خواهیم بود.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر رویکرد شهرداری‌ها از خدماتی به فرهنگی و اجتماعی، اظهار کرد: امروزه در شهرها با مشکلات اجتماعی بسیاری روبرو هستیم و باید شهر را برای زیست مومنانه شهروندان آماده کرده و برای آن برنامه ریزی کنیم.

کد خبر 6090103

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است