Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با بیان اینکه آقای حداد عادل حامل پیام محبت آمیز آیت‌الله رئیسی به اعضای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب بود، گفت: رئیس شورا سلام گرم و تشکر صمیمانه آیت‌الله رئیسی از تلاش‌های اعضای شورای ائتلاف در ایام انتخابات را به اعضا ابلاغ کرد.






به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در گفتگو با پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی این شورا گفت: جلسه جبهه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی عصر چهارشنبه با حضور نامزد‌های پیروز انتخابات تهران در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسولی با بیان اینکه تقریبا همه نامزد‌های انتخابات ۱۴۰۰ شهر تهران به جز آقای اعرافی که به دلیل کسالت در بیمارستان بستری هستند در جلسه حضور داشتند گفت: آیات سعدی و مومن، نمایندگان منتخب مردم تهران در مجلس خبرگان، اسماعیل کوثری نماینده منتخب مردم تهران در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، ۲۱ عضو منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران و اعضای کمیته انتخاب شورای شهر تهران، در این جلسه در کنار اکثریت اعضای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی حاضر بودند..
رسولی ادامه داد: در ابتدای این نشست، آقای پرویز سروری گزارشی از عملکرد شورا ائتلاف در جریان انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در ریاست‌جمهوری و شورا‌های شهر داد که بر اساس آن ۸۰ درصد فهرست‌های شورای ائتلاف در کل کشور موفق به راهیابی به شورای شهر شده‌اند.

وی افزود: نورالدین قدیمی معاون استان‌های شورا نیز در این نشست با ارائه گزارشی درخصوص عملکرد شورای ائتلاف در ستاد‌های مردمی آیت الله سیدابراهیم رئیسی در سراسر کشور، به تلاش‌های این شورا برای تبیین رویکرد‌ها و کارنامه کاندیدای منتخب شورای ائتلاف در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

رسولی با بیان اینکه دکتر غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف سخنران اصلی این گردهمایی بود که در اظهاراتش بر لزوم شکرگزاری نعمت موفقیت و اقبال مردم به فهرست شورای ائتلاف در انتخابات همچنین موفقیت جریان انقلابی کشور در انتخاب آیت‌الله رئیسی به ریاست جمهوری تاکید کرد، افزود: آقای حداد حامل پیام محبت آمیز آیت‌الله رئیسی به اعضای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب بود و سلام گرم و تشکر صمیمانه ایشان از تلاش‌های اعضای شورای ائتلاف در ایام انتخابات را به اعضا ابلاغ کرد.

سخنگوی شورای ائتلاف ادامه داد: آیت‌الله حسینعلی سعدی و آیت‌الله مومن منتخبین مردم در انتخابات میاندوره‌ای خبرنگاران نیز در این نشست در سخنانی ضمن تشکر از شورای ائتلاف به همگرایی جریان انقلابی کشور در راستای حل مشکلات کنونی کشور تاکید کردند.

وی افزود: همچنین اسماعیل کوثری منتخب مردم تهران در انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن تشکر از شورای ائتلاف یرو‌های انقلاب اسلامی بر نقش اثرگذار اعضای شورای شهر در پیشبرد امور پایتخت تاکید کرد.

رسولی به حضور همه ۲۱ عضو جدید شورای شهر تهران در جلسه اشاره کرد و گفت: مهندس مصطفی چمران منتخب مردم تهران در شورای شهر نیز که حائز بیشترین آرا شده است در این دیدار به تشریح برنامه‌ها و اهداف اعضای شورای شهر ششم پرداخت.

رسولی در پایان با بیان اینکه اعضای جلسه در انتها با حضور بر مزار شهدای گمنام باغ موزه دفاع مقدس نسبت به مقام ایشان ادای احترام کردند گفت: مشروح سخنان مهم رئیس شورای ائتلاف در این دیدار نیز متعاقباً در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای ائتلاف انتخابات ریاست جمهوری رییسی شورای ائتلاف نیرو های انقلاب منتخب مردم تهران اعضای شورای ائتلاف آیت الله رئیسی شورای ائتلاف شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند

به گزارش «تابناک» به نقل از نامه نیوز، ۲۱ اردیبهشت انتخابات مرحله دوم مجلس دوازدهم برگزار می‌شود. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که نتیجه انتخابات می‌تواند فراکسیون اکثریت مجلس را مشخص کند، چون تاکنون هیچ مجموعه سیاسی نتوانسته است اکثریت کرسی‌ها را از آن خود کند و گزینه مطلوب خود را به کرسی ریاست بنشاند.

اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار نامه نیوز درباره اهمیت انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۹ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس آینده در دور دوم انتخابات تعیین تکلیف می‌شوند. از آن ۴۹ کرسی، ۱۶ کرسی متعلق به حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر است.

وی افزود: کسانی که به دور دوم انتخابات مجلس راه یافتند از اقبال نسبی مردم برخوردار هستند، از این رو پیش بینی می‌شود ۲۱ اردیبهشت ماه شاهد یک رقابت مثبت و خوب باشیم. حالا مردم می‌توانند از بین مقبول‌ترین ها، بهترین‌ها را انتخاب و راهی مجلس کنند. انشاءالله همچون دور نخست شاهد حضور و مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و پاسخ قاطعانه ایران به رژیم صهیونیستی یادآور شد: ما یک نظم نوین جهانی را ایجاد کردیم، از این رو امیدواریم مجلس دوازدهم از این قدرت آفرینی‌ها استفاده و با تمام توان و قوتش شروع به کار کند و اصل را بر وفاق ملی و یکپارچگی سیاسی بگذارد تا انشاءالله برای خدمتگزاری بهتر و قوی‌تر از همان ابتدا گام‌های اساسی بردارد.

وی با اشاره به لزوم توجه مجلس دوازدهم به اولویت‌های مورد نیاز جامعه ادامه داد: امیدواریم مجلس آینده طرح‌ها و لوایحی را به تصویب برساند که قدرت کشور افزون شود.

این فعال سیاسی درباره پیروزی از پیش معلوم لیست اُمنا در تهران اظهار کرد: ۴ فهرست اصلی شانا، اُمنا، صبح امید و جبهه متحد در دور دوم انتخابات مجلس با هم در تهران رقابت خواهند کرد. از ۳۲ نامزد حاضر در میدان، ۱۳ نفر از فهرست شانا، ۱۱ نامزد مشترک از امنا و صبح امید و ۷ نفر هم اختصاصی آن‌ها هستند؛ به نظر می‌رسد ترکیبی از نامزد‌های آن‌ها انتخاب و به مجلس راه می‌یابند.

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی