Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@08:35:08 GMT

پرتغال مثل تیم سال 2016 قدرتمند است

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۲۵۳۷

پرتغال مثل تیم سال 2016 قدرتمند است

رناتو سانچس، بازیکن تکنیکی تیم ملی پرتغال معتقد است این تیم نیز مانند پرتغال سال 2016 قدرتمند است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال مانند سال 2016 به دشواری و به عنوان تیم سوم جدول راهی دور حذفی جام ملت های اروپا شد. البته شاگردان فرناندو سانتوس در آن دوره موفق به کسب عنوان قهرمانی شده و در فینال فرانسه را مغلوب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رناتو سانچس که عضو آن تیم بود مدعی شد بازی کردن در خانه مزایای زیادی برای پرتغال خواهد شد. همچنین رناتو سانچس ضمن تمجید از این تیم ابراز امیدواری کرد پرتغال در ادامه تورنمنت موفق به راهیابی به دیدار فینال بشود.

 

رناتو سانچس گفت: "ما یک گروه بسیار قدرتمند هستیم و در یورو همه می خواهند بهترین عملکرد خود را ارائه دهند. ما همیشه موفق به ارائه همه کیفیت خود نبوده ایم، اما نگرش و رویکرد تیم در زمین تاکنون بسیار خوب بوده است.

 

 

گروه بازیکنان پرتغال در یورو 2016 از کیفیت بالایی نیز برخوردار بود. اما حالا نیز ما بازیکنان مختلفی داریم که در تیم های مدعی و در لیگ های بزرگ بازی می کنند و من فکر می کنم این گروه نیز مانند در سال 2016 باکیفیت است و من امیدوارم به فینال برسیم.

 

ما در خانه بازی کردن خواهیم کرد. البته هیچ کس با بازی در خانه خیلی احساس آرامش بیش از حدی نخواهد داشت، اما درعوض ما با اعتماد به نفس و تمرکز بیشتری بازی کرده و شاهد حمایت بیشتری خواهیم بود. البته ما هر کجا که بازی کنیم روی هدف خود متمرکز هستیم. من فکر می کنم در دیدار مقابل آلمان به تیم کمک کردم تا با شدت و انرژی بیشتری بازی کنم. هر گاه فرصت بازی داشتم فکر می کنم خوب بازی کردم. اما ما یک گروه 26 نفره بوده و همیشه آماده بازی کردن هستیم."

رناتو سانچس تیم ملی پرتغال یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رناتو سانچس تیم ملی پرتغال یورو 2020 رناتو سانچس سال 2016

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

ثبت‌نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!