Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  اولین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه یوهان کرایوف‌آرنا هلند بین دو تیم ولز و دانمارک برگزار شد که در نهایت تیم دانمارک با نتیجه چهار بر صفر به برتری رسید.

این ولز بود که بازی را بهتر آغاز کرد. گرث بیل روی یک شوت از راه دور اولین موقعیت جدی را روی دروازه کسپر اشمایکل خلق کرد اما به نتیجه نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه دانمارکِ سفیدپوش نبض بازی را در اختیار گرفت و در همان نیمه نخست به گل رسید. کسپر دولبرگ، مهاجم ۲۳ ساله تیم کسپر هیولمند در دقیقه ۲۷ با یک شوت بسیار زیبا موفق به باز کردن دروازه دنی وارد شد تا نشان دهد جانشین به حقی برای یوسف پولسن بوده است.

در نیمه دوم بازهم دانمارک بود که به گل رسید و این بار نیز دولبرگ زننده گل بود. این بازیکن در دقیقه ۴۸ از اشتباه نکو ویلیامز در دفع توپ استفاده کرد و با شوتی محکم از داخل محوطه جریمه فاصله را ۲ برابر کرد. در ادامه تلاش‌های ولز برای کم کردن فاصله حاصلی نداشت. وایکینگ‌ها می‎توانستند به تعداد گل‌های خود هم اضافه کنند و بعد از چند فرصت‌سوزی قابل توجه در دقیقه ۸۸ به گل سوم دست پیدا کردند و البته این پایان کار نبود. مارتین بریث‌ویت در دقیقه ۹۵ گل چهارم را در حالی به ثمر رساند که ابتدا کمک داور آن را آفساید اعلام کرده بود. یواکیم ملی با یک حرکت انفرادی خوب در داخل محوطه تیر خلاص را به پیکره ولز وارد کرد.

در دقیقه ۹۱ هری ویلسون، هافبک ولز به دلیل خطای خشن از بازی اخراج شد تا دومین اخراجی ولز در این دوره از مسابقات باشد.

با این نتیجه دانمارک به عنوان اولین تیم راهی دور یک چهارم نهایی شد و ولز که دوره قبل تا نیمه‌نهایی پیش رفته بود این بار در مرحله یک هشتم نهایی با جام ملت‌های اروپا وداع کرد. حالا دانمارک باید منتظر برنده بازی چک و هلند باشد.

تیم ملی دانمارک با این ترکیب به مصاف ولز رفت: کسپر اشمایکل، سیمون کِر، آندرس کریستنسن، یانیک وسترگارد، یواکیم مائله، توماس دلینی، ینس استریگر لارسن، پیر امیل هویببرگ، میکل دمسگارد، کسپر دولبرگ و مارتین بریث‌ویت.

در سوی مقابل ولز با این نفرات وارد زمین می‌شود: دنی وارد، بن دیویس، کانر روبرتس، کریس مفام، جو رودون، جو مورل، جو آلن، دنیل جیمز، آرون رمزی، گرث بیل و کیفر مور.

برچسب‌ها یورو ۲۰۲۰ تیم ملی ولز دانمارک پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با یورو ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ تیم ملی ولز دانمارک یورو ۲۰۲۰ تیم ملی ولز دانمارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه و وقت‌های اضافه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا پیروز بازی در ضربات پنالتی مشخص شود و در پایان تیم تراکتور راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، محمدنادری، مهدی شیری، صفاهادی، ریکاردو الوز، گوستا وو(۷۸- امیرحسین حسین زاده)،مهدی حسینی، رحمان جعفری، مهدی هاشم نژاد

ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجوادمحمدی، کمال کامیابی نیا، محسن آذرباد (۸۰- فردین یوسفی)،گریگول چاپرادزه (۴۵- ارشیا سرشوق)،شایان مصلح، مهردادرضایی، محمدحسین اسلامی‌

بازیکنان تراکتور بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴ شوت گوستاوو واگنین با واکنش زیبای پارسا جعفری راهی کرنر شد.

بازیکنان تراکتور که تشنه گلزنی بودند در دقیقه ۱۴ توسط مهدی هاشم نژاد صاحب توپ شدند و این بازیکن با شوتی از راه دور دروازه ذوب‌آهن را تهدید کرد که جعفری باز هم مانع ورود توپ به دروازه شد.

بازیکنان تراکتور به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۳۵ گوستاوو واگنین در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بازیکنان تراکتور در نیمه دوم خیلی زود به گل رسیدند و در دقیقه ۴۶ ارسل روی دروازه ذوب آهن با ضربه سر هاشم‌نژاد و واکنش خوب جعفری و در ادامه برخورد به تیرک دروازه همراه شد و در ریباند مهدی هاشم نژاد دروازه ذوب آهن را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود تراکتور شود.

بازیکنان ذوب آهن پس از دریافت گل، حملات زیادی را روی دروازه تراکتور تدارک دیدند و حرکت پا به توپ هافبک تکنیکی ذوب آهن از بین مدافعان تراکتور و ضعف خط دفاعی این تیم باعث شد و محمدحسین اسلامی موفق شد در دقیقه ۶۰ گل تساوی برای ذوب آهن به ثمر برساند.

بازیکنان تراکتور پس از دریافت گل تساوی، حملات زیادی را به سمت دروازه ذوب آهن تدارک دیدند که در یکی از این حملات و در دقیقه ۸۵، ارسال ریکاردو آلوز از روی نقطه کرنر با ضربه سر خوب صفا هادی به سمت دروازه ذوب آهن رفت تا این موقعیت گلزنی برای شاگردان حمید مطهری از بین رود.

در نهایت این بازی در وقت‌های قانونی (۹۰ دقیقه) با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه هم دو تیم نتوانستند توپی را وارد دروازه کنند تا این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و تیم تراکتور موفق شد با نتیجه ۳ بر یک ذوب آهن را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

کد خبر 6089369

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • هوادار ۳-مس سونگون۱: صعود تیم مسعود به یک چهارم
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی