Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر یدالله زارع زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کردستان با کسب رتبه ۵۰ بین المللی در رتبه بندی دانشگاه‌های جوان جهان (با سن ۵۰ سال و کمتر) بار دیگر خوش درخشید و در میان دانشگاه‌های برتر ایران و جهان قرار گرفت.

وی از کسب این افتخار ابراز خرسندی کرد و افزود: این رتبه بندی توسط مؤسسه معروف تایمز با همکاری مؤسسه بزرگ انتشارات علمی Elsevier انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: چندین دانشگاه کشور در این رتبه بندی قرار دارند و افتخار بزرگی است که  این دانشگاه رتبه اول دانشگاه‌های جوان در ایران را کسب کرد.

دکتر زارع زاده ادامه داد: اسامی ۴۷۵ دانشگاه جوان برتر جهان از جمله چندین دانشگاه ایرانی و هر ۲ دانشگاه بزرگ استان کردستان در این رتبه بندی با جزئیات وجود دارد و دانشگاه علوم پزشکی کردستان در لیست ۵۰ دانشگاه برتر اعلام شده است.

وی با بیان اینکه علوم پزشکی کردستان رتبه ۵۰ را با دانشگاهی از فرانسه بطور مشترک کسب کرده ‌است، گفت: در سه رتبه بندی شامل کیفیت آموزش، ایمپکت و دانشگاه‌های آسیایی که قبلا اعلام شد، رتبه دانشگاه علوم پزشکی کردستان، بسیار خوب و مطلوب است.

دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سال ۱۳۶۵ به عنوان مجموعه آموزشی پژوهشی سازمان منطقه‌ای بهداشت و درمان استان کردستان تأسیس شد و در حال حاضر دارای ۲۹۶ عضو هیات علمی است.

برچسب‌ها کردستان دانشجو دانشگاه های علوم پزشکی پایگاه رتبه‌بندی تایمز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دانشجو دانشگاه های علوم پزشکی کردستان دانشجو دانشگاه های علوم پزشکی پایگاه رتبه بندی تایمز دانشگاه علوم پزشکی کردستان رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: امروز در تمام دنیا آزادگان جهان به دنبال این هستند رژیم صهیونیستی دست از جنایاتش بردارد و از روزگار محو شود.

مهدی احمدی نژاد عصر ۹ اردیبهشت ماه در تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در اعلام همبستگی با دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین اظهار کرد: تمام وعده‌های الهی حق است و هرجا که باطل باشد نابود می‌شود و حق جایگزین می‌شود.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم جهاد تبیین را انجام بدهیم و در این برهه زمانی این امر بسیار مهم است و باید اطلاع رسانی کنیم.

احمدی نژاد به برخورد دوگانه مغرضان، دشمنان و جهان غرب در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: آن زمانی که رئیس جمهور آمریکا می‌گوید که ما در کنار مردم ایران هستیم و در کنار جوانان و دانشجویان هستیم، امروز چرا چنین برخوردی دارد؟ مگر دانشجویان آمریکایی چه خواستند؟ فقط توقف جنگ و کشتار را خواستند.

وی ادامه داد: دانشجویان دنبال تغییر حکومت در دنیا که نیستند فقط می‌خواهند کشتار مردم بی دفاع را متوقف کنید ولی همین را هم تحمل نمی‌کنند، وارد دانشگاه می‌شوند و ضرب و شتم می‌کنند.

احمدی نژاد افزود: عملیات طوفان الاقصی جرقه‌ای بود در دنیا که سلسله‌وار حرکت‌هایی ایجاد شد و همه آنها وعده‌ الهی بوده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اضافه کرد: طوفان الاقصی صدای مظلومان بود که این صدا به گوش جهانیان رسید.

وی گفت: آمریکایی که دم از حقوق بشر می‌زند، نشان داد چهره‌ای کریه را مخفی کرده و امروز چهره غرب به طور کامل شناسانده شده و مهمترین اتفاقی که افتاد، بیدار شدن اذهان آزادگان جهان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • تشدید اعتراض حامیان فلسطین در مراکز آموزش عالی آمریکا
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲