Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا امیر حسین نظری شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به عنوان یک اهرم برای رونق تولید است و مصوبات آن لازم الاجرا است.

وی با اشاره به اینکه مشکل اغلب واحدهای تولیدی معوقات بانکی و یا نداشتن نقدینگی است افزود: برای رونق تولید و فعال شدن واحدهای غیرفعال لازم است که در این راه بانک ها همراهی کنند و مصوبات این ستاد را اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری با اشاره مشکلات کشتارگاه آنزان طیور ایذه که باعث تعطیل شدن ۱۳ ساله آن شد ادامه داد: این کشتارگاه در تامین مرغ کشتار روز و تهیه خوراک دام و طیور فعال بود که به دلیل بدهی به بانک صادرات و مشکلاتی زیست محیطی به مدت ۱۳ سال تعطیل شد.

رییس سازمان صمت خوزستان بیان کرد: مشکلات این شرکت در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و ملی مطرح شد و برای فعالیت دوباره این کشتارگاه تصمیم گیری شده است.

نظری ادامه داد: بر همین اساس مقرر شد برای فعالیت دوباره این کشتارگاه تسهیلاتی به آن پرداخت شود و شرایط برای فعالیت دوباره آن با رفع مشکلات زیست محیطی فراهم شود.

وی همچنین با اشاره به مشکل شرکت تولید قند و تصفیه شکر اهواز بیان کرد: این شرکت بعد از ۱۵ سال تعطیلی پارسال به بخش خصوصی  واگذار شد و مالک این شرکت در حال تعمیر و بازسازی این شرکت است و در مهر ماه امسال آغاز به کار خواهد کرد.

نظری بیان کرد: این شرکت مشکل تامین برق و آب  دارد که مصوب شده است برق مورد نیاز آن از سوی شرکت توزیع برق اهواز تامین و شرکت آبفای اهواز نیز با نصب کنتور حجمی در ورودی شرکت و ایجاد لوله کشی مستقیم آب تا شرکت، آب مورد نیاز آن را تامین کند.

برچسب‌ها رونق تولید جهش تولید خوزستان سرمایه گذاری صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید جهش تولید خوزستان رونق تولید جهش تولید خوزستان سرمایه گذاری صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان

ایسنا/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دستگاه قضائی استان خبر داد و گفت: در سال گذشته ۴۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده است که ۷۴درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای معاونان دادگستری کرمان اظهار کرد: برنامه‌محوری در دستور کار صف و ستاد دستگاه قضایی استان قرار دارد و مدیران قضایی باید علاوه بر اجرای برنامه‌ها میزان اثربخشی آنها را نیز مورد تجزیه  و تحلیل قرار دهند.

وی افزود: بایستی در راستای اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ریاست قوه قضائیه گام‌های عملی و جدی بیشتری برای رسیدن به قوه قضائیه در تراز نظام اسلامی برداشته شود.

حمیدی از اقدامات دادستان کرمان و مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب این شهر در خصوص اجرای طرح نور قدردانی کرد و گفت: دستگاه قضایی حامی آمران به معروف وناهیان از منکر است و خوشبختانه مردم شریف کرمان همکاری خوبی با اجرای این طرح داشته و در ۹۹ درصد موارد پس از تذکر لسانی، افراد به قانون احترام گذاشته‌اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راهکار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضایی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

حمیدی در پایان از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دستگاه قضائی استان خبر داد و گفت: در سال گذشته ۴۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده که ۷۴درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان