Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو شنبه در جمع مدیران استان اردبیل اعتبار پایه امسال استان را هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ۸۹۷ میلیارد تومان از این میزان ابلاغ و در بین شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته امسال هزار میلیارد تومان از محل فروش اموال مازاد جذب و صرف اجرای  پروژه‌های نیمه تمام استان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به وجود بودجه‌های متمرکز در دست وزارتخانه‌ها از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا در جذب این اعتبارات به استان برای تسریع در اجرای پروژه ها تلاش کنند.

بهنامجو  توجه به اینکه از محل اعتبارات ملی ، سهم مناسبی به بخش های آب و راه جذب شده ، در توزیع اعتبارات استانی،  تامین زیرساخت های مربوط به توسعه تولید و شهرک های صنعتی در اولویت است و باید مد نظر فرمانداران باشد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: برنامه‌ریزی در راستای توسعه زیرساخت‌ها و چهار خطه کردن جاده ها در سال گذشته اقدامات زیادی انجام گرفته و در همه شهرستان ها جاده سازی با قوت در حال انجام است.
بهنامجو  از در حال اجرا بودن ۳۵۰ کیلومتر پروژه راهسازی در سراسر استان خبر داد و افزود: امسال نیز اجرای طرح‌های توسعه راه برنامه‌ریزی شده و با جهش بسیار بالایی ادامه می‌یابد.

وی  اجرای با شتاب راه آهن اردبیل را یادآور شد و اظهار کرد: برای اجرای راه آهن اردبیل در سال گذشته هزار میلیارد تومان اختصاص یافته و در هفته اخیر نیز ۱۰۰ میلیارد تومان از ریاست جمهوری ابلاغ شده است.

به گفته وی ، عملیات زیرسازی راه آهن در مراحل پایانی بوده و ۶۵ کیلومتر از مسیر ریل‌گذاری شده است.

او  گفت: در بودجه امسال ردیف راه آهن اردبیل پارس اباد هم اضافه شده و که مطالعات در این خصوص در سالجاری برای آغاز عملیات اجرایی تکمیل می شود.

وی همچنین به طرح‌های سدسازی در استان اشاره کرد و  گفت: سد عمارت  از جمله بزرگترین پروژه‌های سدسازی در شمالغرب است که در حال تکمیل بوده و تا دو هفته آینده آبگیری می شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: برای اجرای راه‌های روستایی، مجتمع های آبرسانی روستایی از محل تبصره ۵۶ و بودجه عمومی دولت جذب اعتبار انجام شده است.
 

برچسب‌ها جهش تولید استان اردبیل اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید استان اردبیل اعتبار جهش تولید استان اردبیل اعتبار میلیارد تومان راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت) با الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷ با ۱۰۶ رأی موافق، ۳۷ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

ردیف الحاق شده به جدول شماره ۷ به شرح ذیل است:

مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به جدول ۷ با دسته هزینه- عمومی با عنوان ردیف ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور براساس نامه ۱۳۴۴۶۸ مورخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ معاون اول رئیس جمهور اضافه می‌گردد و از جدول ۹ از دسته هزینه متفرقه ردیف ۵۵۰۰۰۰۰۵۰ با عنوان وزارت کشور جبران تلاش کارکنان دارای عملکرد برجسته وزارت کشور و سازمان‌ها و نهاد‌های تابعه و وابسته از طریق پرداخت‌های غیرمستمر کسر می‌گردد.

همچنین بر اساس این گزارش در ادامه مالک شریعتی نماینده مردم تهران در تشریح پیشنهاد خود مبنی بر الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷، گفت: موضوع بهینه سازی انرژی و حل ناترازی انرژی ضرورتی است که مورد تائید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور بوده است، اما متاسفانه سازمان برنامه اتفاق دیگری را رقم زده است، ما در بودجه ۱۴۰۲ و در برنامه هفتم حساب بهینه سازی ایجاد کردیم و مقرر شد یک درصد از فروش منابع نفت کشور به این حساب واریز شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه با وجود تصویب نمایندگان این موضوع را حذف کرده است و برخلاف آئین نامه ردیف مربوطه در بخش اول هم در منابع و هم در مصارف حذف شد و به عبارتی ۵ هزار و ۸۰۰ از حساب بهینه سازی کسر شده است. این موضوع باید در جدول ۵ در منابع و هم در جدول ۹ در مصارف می‌آمد، اما آقای منظور آن را حذف کرد.

وی اضافه کرد: آقای منظور من برای شما احترام قائل هستم، اما در مقابل قانون همه ما هیچ نیستیم شما چکاره بودید که این یک درصد را حذف کردید؟ با چه جراتی در مصوبات مجلس و احکام دست بردید؟ این موضوع باید برگردد.

حاجی بابایی گفت: بر اساس تفسیری که ما کردیم این اعتبار ۵۸۰۰ بود که برای تحقق این موضوع ردیف درآمد هزینه پیش بینی کردیم و دولت را مکلف کردیم به این ردیف یک درصد را واریز کند. آقای رئیس نیز به این موضوع به شدت تاکید داشته بنابراین ما این موضوع را در حد قانون انجام دادیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور