Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:38:52 GMT

هیچ کودک ربایی سریالی در گلستان رخ نداده است

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۴۴۱۹

هیچ کودک ربایی سریالی در گلستان رخ نداده است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا رضی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: طی روزهای اخیر در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر کودک ربایی سریالی در سطح استان منتشر شد که با توجه به حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان افزود: طی بررسی های تخصصی و اطلاعاتی ماموران، مشخص شد طی روزهای اخیر هیچ موردی از کودک ربایی در گلستان رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون هم چند فقره آدم ربایی در سطح استان به وقوع پیوسته که علت همه آنها اختلافات مالی و شخصی بوده است.

رضی توضیح داد: از این پرونده ها تنها یک مورد مربوط به ربایش پسر ۱۰ ساله در اردیبهشت ماه امسال به دلیل اختلافات مالی بود که پلیس وی را نجات داده و به آغوش خانواده اش برگرداند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: همچنین تلاش ها برای به سرانجام رسیدن آخرین پرونده که مربوط به گروگان گیری مردی ۳۰ ساله به دلیل اختلافات مالی است، ادامه دارد.

وی بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم اخبار را همواره از منابع موثق و کانال های رسمی پیگیری کرده و به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

کد خبر 5244902

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان نیروی انتظامی گلستان آدم ربایی ویروس کرونا انتخابات 1400 کرمانشاه بوشهر آمار کرونا گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه هفته قوه قضاییه عکس استانها واکسن کرونا ایلام سازمان تبلیغات اسلامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت

به گزارش ایلنا، قاسم غریب‌آبادی گفت: این حادثه عصر سه‌شنبه رخ داد و پس از اطلاع از آن دو گروه از نیروهای امدادی پایگاه «تنگراه» با دو دستگاه خودرو ست نجات به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از انتقال متوفی به مکان مناسب، جسد این جوان ۲۹ ساله را تحویل عوامل انتظامی دادند.

آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد است و هر از چند گاه به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرگ مرد جوان در حادثه سقوط از مخمل‌کوه خرم‌آباد سقوط پسر ۱۸ ساله از ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر نجات یک گردشگر از ارتفاعات پیرجد لرستان توسط تیم واکنش سریع

دیگر خبرها

  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد