Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:33:04 GMT

وضعیت کرونا در استان ایلام نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۴۷۶۱

وضعیت کرونا در استان ایلام نگران کننده است

جمیل صادقی فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کرونا همچنان در کمین استان ایلام است، متاسفانه از دو هفته قبل از انتخابات شوراها در جنوب کشور چند شهرستان با وضعیت قرمز وجود داشت.

وی افزود: تجمعات اخیر مخصوصاً در انتخابات شوراها موجب شد که شاهد این باشیم در سمت جنوب کشور مناطق بیشتری قرمز رنگ شود و این گونه دلتا کرونا ویروس، نگرانی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی فر عنوان کرد: شهرستان مهران نیز در جنوب استان ایلام به دلیل اینکه آمار مبتلایان و بستری‌های این شهرستان افزایش پیدا کرده، هم اکنون در وضعیت قرمز است.

وی اضافه کرد: این خطر قرمز شدن برای مابقی شهرستان‌ها مخصوصاً شهرستان‌های حوزه شمالی نیز وجود دارد، چیزی که این روزها به نظر می‌رسد اینکه مردم کمترین حد رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دنبال می‌کنند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: تا زمانی که نتوانیم حد زیادی از جامعه را واکسیناسیون کنیم باید رفتارهای درستی داشته باشیم و پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

وی گفت: از مردم استان خواهش می‌کنیم در پیشگیری از کرونا با رعایت پروتکل‌ها دانشگاه علوم پزشکی استان را همراهی کنند، اگر غیر از این باشد باید در روزهای آینده شاهد این باشیم که مناطق بیشتری از استان قرمز می‌شود.

کد خبر 5244939

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی ایلام شیوع کرونا ویروس کرونا انتخابات 1400 کرمانشاه بوشهر آمار کرونا گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه هفته قوه قضاییه عکس استانها سازمان تبلیغات اسلامی واکسن کرونا ایلام قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز

بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز گفت: پیرو گزارش واصله به واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان در خصوص حمل ۳ لاشه دام سبک با ماشین شخصی از کشتارگاه دام شهرداری به محل قصابی، واحد متخلف با دستور دادستانی و حضور کارشناسان دامپزشکی و پلیس اماکن پلمب گردید.

بهروز حقیقی با اشاره به اینکه هر گونه کشتار دام خارج از ضوابط بهداشتی دامپزشکی کشتار غیر بهداشتی تلقی می‌گردد گفت: حمل و نقل دام کشتار شده در کشتارگاه می‌بایست با ماشین سردخانه دار دارای مجوز دامپزشکی انجام شود است و در غیر اینصورت تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می‌گردد و بازرسان بهداشتی دامپزشکی با واحد‌های متخلف از طریق مراجع قانونی برخورد می‌نمایند.

حقیقی می گوید: شهروندان محترم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و با نشان دامپزشکی درج شده بر روی محصولات خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این خصوص سریعا به اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز در پایان به عرضه کنندگان متخلف فرآورده‌های خام دامی هشدار داد در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی دامپزشکی که سلامت و بهداشت عمومی مصرف کنندگان را به خطر بیندازند با قاطعیت برخورد خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد