Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: ارتقای کیفیت خدمات درمانی و بهداشتی کارکنان در مناطق عملیاتی جزو اولویت‌ها و برنامه‌های مهم این سازمان است که در مرحله پیگیری و اقدام عملیاتی قرار دارد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، سیدمهدی هاشمی در بازدید از روند خدمت‌رسانی مجموعه‌های بهداشتی و درمانی صنعت نفت در منطقه عملیاتی خانگیران، با اشاره به نقش مهم سلامت کارکنان به‌ویژه در مناطق عملیاتی گفت: توجه و اهتمام به سلامت نیروی انسانی و خانواده‌های آنان وظیفه ذاتی و اصلی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ارتقای کیفیت خدمات درمانی و بهداشتی کارکنان در مناطق عملیاتی جزو اولویت‌ها و برنامه‌های مهم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت است که در مرحله پیگیری و اقدام عملیاتی قرار دارد.
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در این سفر یک‌روزه به سرخس، از دی‌کلینیک غدیر سرخس و مرکز بهداری در استراحتگاه بهره‌برداری و چاه 24 منطقه عملیاتی خانگیران بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت مناطق عملیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، گفت: ۱۲ تیم امداد و اورژانس صحرایی در دو روز آینده در مسیر تردد زائران یادمان بازی‌دراز حضور دارند. - اخبار استانها -

رضا منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: روزهای 19 و 20 اردیبهشت ماه امسال مراسم بزرگداشت سالروز عملیات بازی‌دراز برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: امسال نیز همچون چهار سال گذشته کمیته بهداشت و درمان با کمک تمام متولیان بهداشت و درمان اعم از نیروهای سپاه، ارتش، فراجا، تأمین اجتماعی و هلال احمر این برنامه را پوشش خواهند داد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، گفت: 12 پست امداد و اورژانس صحرایی در طول مسیر از ورودی‌های استان تا یادمان بازی دراز مستقر می‌شوند و چندین بالگرد هوانیروز و هلال‌احمر نیز برای پوشش امدادی آمادگی کامل دارند.

منصوری بیان کرد: هماهنگی لازم با بیمارستان‌های استان به ویژه سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و اسلام‌آباد غرب و چندین بیمارستان کرمانشاه، هرسین، سنقر، کنگاور و صحنه انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: امکانات مورد نیاز سخت و افزاری و نرم افزاری و متخصصان مورد نیاز هماهنگ شده است.

وی افزود: امید دارم با همکاری مجموعه‌ بهداشت و درمان همانند سال‌های گذشته به بهترین شکل برای زوار میزبانی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیماری‌های دهان و دندان یکی از شایعترین بیماری‌های غیرواگیر است
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی
  • ارائه ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان تامین‌ اجتماعی
  • بیش از۶۰ درصد جمعیت آذربایجان غربی زیر پوشش بیمه سلامت
  • استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز
  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • طالبان خواستار واگذاری جایگاه افغانستان در بهداشت جهانی شد
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان