Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@13:35:00 GMT

نوازشگر نغمه‌های موسیقی

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۵۷۲۵

نوازشگر نغمه‌های موسیقی

از لحظه‌ای که لوح فشرده آلبوم «نوازش لحظه‌ها» را در پخش دستگاه می‌گذارید و اولین شیار قطعه «یک رؤیای شیرین» شنیده می‌شود، در‌می‌یابید با یک مجموعه موسیقی سبک همه فهم (لایت میوزیک) که قرار است تو را به سرزمین ناشناخته‌ها ببرد تا التیام بخشی به بی‌قراری‌هایت...

 یک رؤیایی شیرین قطعه‌ای است نویدبخش برای تن آرامی از جنس موسیقایی و تو را می‌کشاند به نوازش لحظه‌ها و سپس «کجاست خانه تو» یادت می‌اندازد خانه دوست کجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..؟ در موسیقی‌هایی که رهنمون‌کننده به فضاهای رمانتیک هستند و شاعرانه و عاشقانه ، طبیعی است که آدمی در خیالپردازی‌ها به سوی فراموشی لحظه‌ای و چه‌بسا ساعت‌ها دوری از پلیدی‌ها و نا‌آرامی‌های روزمره زندگی... که چقدر دلنشین است! «پرواز بر فراز کوهستان» به سکوت منتهی می‌شود که منتظر «کالسکه»‌ای باشی که گویی می‌خواهد ببردت به کهکشان «جهان ناتنی» (متافیزیک) که تماماً رمز و رازی است دست‌نیافتنی هنگام شنیدنش اما براحتی می‌توان پس از گوش دادن این قطعات در رؤیاپردازی دست یابید و به پردازش وارونه برسید به هر آنچه نرسیدی...! نغمه‌های دل‌انگیز« قوهای دریاچه نقره‌ای» حاکی از حقیقت درونمایه ضمیر صاف و هنرمندانه آهنگساز اثر است که تو را در قطعه بعدی «هدیه باران» می کند برای فهم بهتر از یک «رؤیای شیرین» فارغ از هرکلام و اضافاتی...! آلبوم نوازش لحظه‌ها برگرفته از تنالیته‌ها و معادلت دستگاه‌ها در گام‌های ماژور و مینور با مایه‌هایی از بیات اصفهان و دستگاه همایون و چهارگاه و دستگاه ماهور همراه با هارمونیک‌های آلتراسیون که گاه در دیگر قطعات اشاره‌هایی به دستگاه نوا و شور نزدیک به مُد فریژین با همراهی نوازندگان معتبر و شناخته شده آرشه‌ای و بادی و زخمه‌ای و آواخوانی در کنار صدا سازها و به عبارت درست تر سمپل، شنونده را نغمه بارانه می‌برد به رؤیاها با تجلی شکوه مقتدرانه... گفتنی است این آلبوم مصارف زیادی در بین تهیه‌کنندگان رسانه‌ای از جمله رادیو و تلویزیون دارد به‌واسطه روان بودن ملودی‌ها و تنظیم ساده همه فهم که براحتی گوش‌ها را متوجه خود می‌کند در میان برنامه‌ها یا مناسبت‌ها... امروز نیاز بیشتری داریم بشنویم از این‌گونه آثار به‌خاطر شلوغی‌های پی‌در‌پی حواشی زندگی‌هایمان که پناه می‌بریم به خلوت جاها و قهوه‌خانه‌ها به تنهایی یا با دوستی دلنشین لحظه را سپری کردن.

آلبوم نوازش لحظه ها
آهنگساز سید احمد میرمعصومی
ناشر نغمه سازان دلنشین
سال ۱۳۹۹‌

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نوازش لحظه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مخاطبان سیمای مرکز آذربایجان غربی می‌توانند برنامه‌های مورد نظر خود را با مراجعه به این جدول پیگیری کنند

میعاد عشق۰۰:۰۰
مستند۰۱:۰۰
گفتگوی ویژه خبری۰۲:۰۰
مستند زیر درخت زیتون۰۲:۴۵
گون آیدین۰۳:۳۰
اذان نغمه سی۰۴:۳۰
ویژه اذان صبح۰۵:۱۵
نقاب۰۵:۴۵
دعای عهد۰۶:۰۰
هر روز ورزش۰۶:۱۵
مستند۰۶:۳۰
سریال۰۷:۰۰
گون آیدین۰۸:۰۰
مستند۰۹:۰۰
کردی۰۹:۳۰
با خبرنگاران۰۹:۴۵
کردی۱۰:۰۰
ائویمیز (خانواده)۱۰:۳۰پخش زنده
اذان نغمه سی۱۱:۴۵
ویژه اذان ظهر۱۲:۱۵
خبر۱۳:۰۰
مستند۱۳:۱۵
پاورقی۱۳:۴۵
سینمایی۱۴:۱۵
با خبرنگاران۱۵:۴۵
روباتهای جنگی۱۶:۰۰
ائویمیز۱۷:۰۰
نوژین۱۷:۳۰
ویژه اذان مغرب۱۸:۰۰
حدیث نور۱۸:۱۵
مستند۱۸:۴۵
اولکمیز۱۹:۱۵
خبر۲۰:۰۰
تکاپوی سمت۲۰:۳۰
اولدوز۲۱:۰۰
سریال۲۲:۰۰
خبر آذری۲۳:۰۰
مستند محک۲۳:۳۰

دیگر خبرها

  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»