Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قپانچی پور رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول گفت: کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان از سیستم تصفیه خانه و دستگاه بی خطر ساز پسماند اتوکلاو بیمارستان‌های گنجویان و آیت الله نبوی دزفول بازدید و عملکرد زیست محیطی آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: بررسی وضعیت بهداشتی و زیست محیطی مراکز درمانی در شرایط بحران کرونا واجب است و با وجود حجم بالای زباله‌های عفونی و عادی در این مراکز، فعالیت مرتبط با فرایند جمع آوری، بی خطر سازی و دفع آن‌ها مطابق با استاندارد‌های زیست محیطی در حال انجام است.

قپانچی پور افزود: سیستم تصفیه خانه فاضلاب این بیمارستان ها، نحوه مدیریت پسماند و پساب و دفع بهداشتی مطلوب است و موارد و الزامات زیست محیطی مربوطه و استمرار فعالیت رضایت بخش صورت گرفته نیز طی جلسه ایی که با ریاست محترم این مراکز برگزار شد، یاداوری و مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حفاظت محیط زیست تصفیه خانه فاضلاب زیست محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، چنگیز نیازی گفت: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد، یک متخلف زیست محیطی را قبل از هر گونه اقدام به شکار دستگیر و از وی یک قبضه اسلحه شکاری تک لول غیر مجاز به همراه ١٨ عدد فشنگ و سایر ادوات شکار را کشف و ضبط کردند.

وی اظهارداشت: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل پرونده قضایی، متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد از دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • فیلتر شنی در دستگاه های تصفیه آب صنعتی
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • کاربرد های آنتی اسکالانت در تصفیه آب چیست؟
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد